FIAT е на първо място в ръст на продажбите в Европа за 2006 година

Общи 26 януари 2007 | Auto-Press.net A- A+ 863 посещения | без коментари

Автомобилното подразделение на Групата FIAT приключи 2006 г. с блестящи резултати. През изминалите 12 месеца в Европа бяха продадени 1,116,000 автомобила с марките Fiat, Lancia и Alfa Romeo, което бележи ръст от 17.6% спрямо 2005 г. Така групата FIAT достигна пазарен дял 7.6% (увеличение с 1.1 пункта на годишна база) в Европа. Общите регистрации на нови автомобили в Европа за 2006 г. са 14,624,000, с 0.7% повече 2005 г.

Ръстът в продажбите на Групата FIAT е ненадминат. Нито един от останалите автомобилни производители не усля да постигне подобни резултати през 2006 г. За FIAT това е най-добрият резултат, постигнат през последните четири години. През 2002 г. FIAT постигна 8.2% пазарен дял с 1,170,000 регистрации. Благодарение на позитивните резултати, автомобилното подразделение на Групата FIAT затвърди една продължителна тенденция на увеличение на продажбите спрямо предишните години, като осигури своето сигурно място сред най-успешните автомобилни компании в Европа.

На най-големите европейски пазари FIAT показа впечатляващи резултати през изминалата година. Във Великобритания бе реализиран годишен пазарен дял от 2.7%, с 51.8% по-висок в сравнение с 2005 г. Във Франция регистрациите нарастнаха със 7.7%, което доведе до годишен пазарен дял от 3.3%. В Испания FIAT зае 3.3% от целия пазар през 2006 г. и увеличи продажбите си със 7.4% спрямо 2005 г. В Германия продажбите на италианските автомобили нарастнаха с 41.7% за 2006 г., с постигане на годишен пазарен дял от 2.4% спрямо 1.8% за 2005 г. A през м. декември в Германия FIAT достигна 2.6% пазарен дял, с увеличение в продажбите над 60.3% за същия период на миналата година.

През 2006 г. бяха продадени над 853,000 автомобила с марката Fiat, увеличение с над 22.1% спрямо 2005 г. С тези резултати марката зае 5.8% от пазара в Европа. FIAT е на първо място в ръст на продажбите на стария континент. Това се дължи предимно на успеха на моделите Fiat Grande Punto и Fiat Panda.

Panda бе най-продаваният автомобил в Сегмент А през 2006 г. в Европа, с над 219,000 регистрации и пазарен дял от 27.1%. Grande Punto бележи 386,000 продажби, с пазарен дял от 10.4% в Сегмент B, като запази стабилните си позиции сред най-продаваните модели в Европа.

Регистрациите на Lancia са 116,000 за 2006 г. Пазарният дял на марката е 0.8% на годишна база, стабилен спрямо 2005 г.

Марката Alfa Romeo също бележи ръст през 2006 г. Пазарният дял се е увеличил от 0.9% (през 2005 г.) до 1%. Реализирани са над 143,000 продажби, което бележи увеличение с 12.2% спрямо 2005 г.

 
Ключови думи:   Alfa Romeo, fiat, fiat lancia, lancia
 

Toyota FT-HS Concept 2007
27 януари 2007
 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте