-7.7% ръст при BMW, 18.5% при Mini и 25.5% при Rolls-Royce Motor Cars
През изминалата календарна година глобалните продажби на BMW Group са се подобрили с 9.2% до ниво от 1 500 678 автомобила (1 373 970 през 2006 година). Сериозен ръст се наблюдава при всяко едно от трите основни подразделения на германския гигант.
1 276 793 от новите регистрации на BMW Group са били на марката BMW. В сравнение с календарната 2006 година (1 185 088 единици), резултатът от изминалата е със 7.7% по- добър. Търсенето на продукцията на Mini се е подобрило с 18.5% до 222 875 коли, при миналогодишен показател от 188 077 единици.
През изминалата година, продажбите на Rolls-Royce Motor Cars преминаха трицифрената граница за първи път. През дванадесетте месеца на 2007- а, дилърите на луксозната марка са успели да реализират 1010 автомобила, което представлява увеличение от 25.5% в сравнение с 2006.
37% от общите продажби на BMW Group са резултат от изключително стабилното търсене на четирите версии на третата серия на BMW. Общата реализация на модела през 2007 година е била 555 219 автомобила, което е с 9.2% повече в сравнение с предходната (508 479 ед.). На второ място застава петата серия на баварската марка, която запази продажбеното си ниво от около 230 000 единици. На трето застава първата серия на BMW със 165 803 регистрации, което представлява увеличение с 9.1%.
Календарната 2007 година за BMW Group (декември и цялата година)
BMW Group Automobile- 152 721 (+18.2%), 1 500 678 (+ 9.2%)
BMW- 131 732 (+14.5%), 1 276 793 (+ 7.7%)
MINI- 20 800 (+48.6%), 222 875 (+18.5%)
Rolls-Royce- 189 (+16.0%), 1 010 (+25.5%)
BMW Motorcycles- 6821 (-8.1%), 102 467 (+2.4%)
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!