Audi A4 Avant - Отлична...

Main April 15, 2008 | RS-Auto.bg A- A+ 2530 views | no comments

Какво бихте карали? Това е въпрос, на който почти винаги ще се получат отговори от рода на най-бързото, най-скъпото и т.н. и т.н. Но когато човек се занимава с правене на тест-драйвове, това не е толкова лесно, да не говорим, че почти винаги ще ти връчат някой дизел. Защо? Защото колкото и да е хубаво човек да се възхищава на уникалното сцепление и скорости на някой суперспортист, да караш подобен автомобил ежедневно не е реалистично за повечето хора. И затова някои биха предпочели един автомобил, който за изпълнява повечето изисквания (не е задължително да бъде най-скъпият), вместо един гараж пълен с различни автомобили. И от тази гледна точка Audi A4 Avant е един много добър вариант.

И защо Audi аджеба? Какво има повече от по-спортните и предлагащи по-добри изживявания на пътя BMW 3-Series и Mercedes C-Class? В действителност битката между трите модела може да бъде много оспорвана. И това се дължи до голяма степен на факта, че А4 Avant изглежда наистина добре и макар и възможността да стане масов, той не се натрапва толкова, както го прави конкурентът 3 Series. Иначе по отношение на динамиката Mercedes е доста близо до представителя на Инголщат, особено във варианта Sport, напомнящ за AMG, но добавете едно S към Audi A4 Avant и ще имате един подобен на RS модел... т.е. страхотен. А силата на Audi всъщност е в интериора, тъй като както е ставало дума и друг път, Audi са специалисти в оформянето на интериора, а изключение тук не прави и А4. Моделът е демонстрация на качество, лесно ползване, комфорт и стил.

Дизайнерите на Audi говорят за подобен на купе профил на А4 Avant, но колкото и да става дума за хитри дизайнерски решения и трикове по отношение на стилистиката, все пак е трудно да се прикрият размерите на автомобила. Но пък нима това е толкова лошо – така имате повече от просторен багажник – 1430 литра при свалени седалки. Mercedes C-Class може и да предлага малко повече при свалени седалки, но реално самият автомобил не е толкова голям, така че при вдигнати седалки реално Audi е доста по-комфортен за пътниците отзад.

2-литровият TDI двигател се предлага с три мощности: 118 к.с., 141 к.с. и 167 к.с. Който и вариант да изберете, вие ще получите един отличен агрегат със среден разход на гориво от 6.25 л/100 км и доста прилични нива на емисии на СО2. При версията със 141 к.с. ускорението до 100 км/ч става за 9.7 секунди, но динамиката на модела се усеща повече в работата с предавките и гъвкавата работа на 2-литровия агрегат. Всъщност 2-литровият дизел е толкова добър, че лесно може да накара някоя бензинова алтернатива да изглежда посредствена. Иначе се предлагат още два турбодизела, въпреки че 2.7-литровите и 3-литровитеV6 агрегати не са толкова необходими, освен ако отчаяно не се нуждаете от повече цилиндри под предния капак.

Предлагат се съответно два нива на оборудване – SE- и S-Line – като има разлика в цените от порядъка на 3000 евро. SE си идва с всичко, което бихте могли да поискате, но бодикитът на S-Line, който включва ярка боя металик, тризонов климатик, спортно окачване (по-ниско с 20 мм) кожени седалки и ксенонови светлини с дневни LED светлини са наистина атрактивни.

 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...