Какво бихте карали? Това е въпрос, на който почти винаги ще се получат отговори от рода на най-бързото, най-скъпото и т.н. и т.н. Но когато човек се занимава с правене на тест-драйвове, това не е толкова лесно, да не говорим, че почти винаги ще ти връчат някой дизел. Защо? Защото колкото и да е хубаво човек да се възхищава на уникалното сцепление и скорости на някой суперспортист, да караш подобен автомобил ежедневно не е реалистично за повечето хора. И затова някои биха предпочели един автомобил, който за изпълнява повечето изисквания (не е задължително да бъде най-скъпият), вместо един гараж пълен с различни автомобили. И от тази гледна точка Audi A4 Avant е един много добър вариант.
И защо Audi аджеба? Какво има повече от по-спортните и предлагащи по-добри изживявания на пътя BMW 3-Series и Mercedes C-Class? В действителност битката между трите модела може да бъде много оспорвана. И това се дължи до голяма степен на факта, че А4 Avant изглежда наистина добре и макар и възможността да стане масов, той не се натрапва толкова, както го прави конкурентът 3 Series. Иначе по отношение на динамиката Mercedes е доста близо до представителя на Инголщат, особено във варианта Sport, напомнящ за AMG, но добавете едно S към Audi A4 Avant и ще имате един подобен на RS модел... т.е. страхотен. А силата на Audi всъщност е в интериора, тъй като както е ставало дума и друг път, Audi са специалисти в оформянето на интериора, а изключение тук не прави и А4. Моделът е демонстрация на качество, лесно ползване, комфорт и стил.
Дизайнерите на Audi говорят за подобен на купе профил на А4 Avant, но колкото и да става дума за хитри дизайнерски решения и трикове по отношение на стилистиката, все пак е трудно да се прикрият размерите на автомобила. Но пък нима това е толкова лошо – така имате повече от просторен багажник – 1430 литра при свалени седалки. Mercedes C-Class може и да предлага малко повече при свалени седалки, но реално самият автомобил не е толкова голям, така че при вдигнати седалки реално Audi е доста по-комфортен за пътниците отзад.
2-литровият TDI двигател се предлага с три мощности: 118 к.с., 141 к.с. и 167 к.с. Който и вариант да изберете, вие ще получите един отличен агрегат със среден разход на гориво от 6.25 л/100 км и доста прилични нива на емисии на СО2. При версията със 141 к.с. ускорението до 100 км/ч става за 9.7 секунди, но динамиката на модела се усеща повече в работата с предавките и гъвкавата работа на 2-литровия агрегат. Всъщност 2-литровият дизел е толкова добър, че лесно може да накара някоя бензинова алтернатива да изглежда посредствена. Иначе се предлагат още два турбодизела, въпреки че 2.7-литровите и 3-литровитеV6 агрегати не са толкова необходими, освен ако отчаяно не се нуждаете от повече цилиндри под предния капак.
Предлагат се съответно два нива на оборудване – SE- и S-Line – като има разлика в цените от порядъка на 3000 евро. SE си идва с всичко, което бихте могли да поискате, но бодикитът на S-Line, който включва ярка боя металик, тризонов климатик, спортно окачване (по-ниско с 20 мм) кожени седалки и ксенонови светлини с дневни LED светлини са наистина атрактивни.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!