Програмата за сертифицирани употребявани автомобили MINI Next прави своя дебют на българския пазар
BMW и MINI ЕКСПО отвори врати в зала 4 на Интер Експо Център в София. Търговското изложение се организира от BMW Group България и в продължение на 4 дни от 28 април до 1 май 2011 г. представя програмите за сертифицирани употребявани автомобили BMW Premium Selection и MINI Next. По време на събитието посетителите могат да избират от над 100 налични в България употребявани автомобили BMW и МINI. Всички те покриват изключително високите стандарти за сертифициране по програмата - възраст на не повече от 5 години, пробег до 120 000 км, доказан произход и сервизна история и ползват 24 месечна гаранция и услугите на BMW и MINI мобилен сервиз.
Българските потребители вече добре познават програмата BMW Premium Selection и възможността да притежават употребяван автомобил с марка BMW без рискове свързани с произхода на автомобила и нивото на сервизно обслужване. В рамките на изложението BMW и MINI ЕКСПО дебют на българския пазар прави и сходната програма за автомобили MINI – MINI Next, както и ограничен брой предложения от BMW Motorrad. Благодарения на тази широка платформа нашите клиенти могат да изберат най-подходящото за техния вкус и начин на живот средство за индивидуална мобилност. Високите стандарти, които тези две програми налагат, гарантират същото високо качество на продуктите и обслужването при продажбата на употребявани автомобили, каквото е валидно при продажбата на нови автомобили BMW и MINI. коментира Антоан Михайлов, Мениджър Употребявани автомобили в BMW Group България.
BMW и MINI ЕКСПО интегрира всички етапи от избора до покупката на сертифицирани употребявани средства за индивидуална мобилност BMW и MINI. В рамките на изложението представители на BMW Financial Services предлагат индивидуални решения и информация относно финансирането, лизинга и застраховането на автомобили с марка BMW и MINI. За всички сделки по време на събитието и до 31 май 2011 г. се предлага преференциален лихвен процент. Предварително одобрение за финансиране на покупка се получава в рамките на един час.
В допълнение специален щанд предлага оригинални резервни части и аксесоари за нови и употребявани автомобили. Клиентите на BMW Group могат да се консултират със специалисти от след -продажбено обслужване, да поръчат и/или закупят оригинални резервни части и аксесоари BMW.
Специален акцент в рамките на изложението е автомобилът MINI Rebel. Създаден специално по повод премиерата на MINI Next той напълно отговаря на името си. Визията на MINI Rebel не само отразява характера и имиджа на марката, но и илюстрира почти неограничените възможности за индивидуализиране, които MINI предлага, както за нови така и за употребявани автомобили.
Концепцията, специално създадена за повода от творческия директор на Saatchi & Saatchi България - Владимир Цонков, е повлияна от поп арт културата, на която MINI е ярък символ. Като ясна препратка са използвани ситотехниката на Анди Уорхол, комикс символиката на Рой Лихтенщайн и образът на Майкъл Кейн, който изпълнява главната роля в оригиналния филм The Italian Jоb. Тези елементи са обединени от недвусмислената заявка rebel without а stop, която не само препраща към култовия филм Rebel Without a Cause – един от първите символи на поп арт културата – но и категорично описва имиджа на бранда.
Техническото изпълнение е апликация със специално фолио на американската компания за автомобилна графика 3М. Използването на фолио за персонализиране на автомобили е сред най-новите тенденции в автомобилната индустрия. Освен че демонстрира огромната творческа свобода при индивидуализирането, демонстрираната апликация е и с високи експлоатационни показатели.
За лесен и бърз избор, по всяко време, на автомобили BMW Premium Selection и MINI Next, предлагани дилърите на BMW в България е разработена електронна платформа www.bmw.bg/usedcars Тя е достъпна безплатно и предлага възможности за търсене по различни критерии: модел, цена, година на производство, пробег, ниво на оборудване и др., като предоставя пълна информация за конфигурацията и техническите данни за всеки от предлаганите автомобили. В електронната платформа потребителите могат да направят предварително изчисление на възможни гъвкави схеми на финансиране, както и да поискат контакт с търговския отдел на BMW дилъра за уточняване на всички подробности по сделката. От 1 май 2011 г. възможностите на електронната платформа ще бъдат разширени и в резултатите ще бъдат включени над 4000 автомобили от системата на BMW AG в Европа.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!