Chevrolet Corvette C6 2005

Reviews April 17, 2006 | AutoDrum.com A- A+ 1510 views | no comments

Бележейки шестото си поколение Corvette C6 (2005) предоставя повече мощ, страст и прецизност, отвеждащи до нов стандарт в автомобилното превъзходство.

Corvette Coupe дебютира в Северна Америка на автомобилното шоу в Детройт през януари 2004 и начало на производствената линия през третото тримесечие.

Шестото поколение Corvette съчетава техническа усъвършенстваност с изразителен стил. С пет инча по-къс от предшественика си Корветът има по-строг и спретнат профил без да се усеща загуба на полезно пространство. Освен просто визуални, новите дименсии правят колата по пъргава и поврътлива, с подобрения по управление, ускорение и спирачки. С 0,28 коефициент на съпротивление, C6 е най-аеродинамичният Корвет правен някога, допринасящ за подобрени характеристики против занасяне, подобрена стабилност и управляемост при високи скорости.

Екстериор

C6 е с открити фарове, което е за първи път от 1962 година, когато е почнато производството на Корвет със скриващи се фарове. Фиксираните ксенонови High-Intensity Discharge фарове предоставят голяма светлинна сила в компактен, високо-технологичен пакет, който безпроблемно се интегрира към дизайна и аеродинамиката на колата.

Интериор

Водещ елемент в Corvette C6 е изцяло променения интериор включващо подобрени материали, оборудване и функционалност. Интериорът предоставя високо качество, чрез нови технологии целящи подобряване усещането при шофиране.
В Корвета са въведени много нови електронни технологии, включвайки безключов достъп (Keyless Access) с бутон за стартиране и други допълнителни екстри, като DVD-навигационна система с гласово активиране и XM Satellite Radio.

Двигател

Нов LS2 V-8 6.0 литров малък-блок (small-block) е стандартният двигател в Corvette C6, който е базиран на семейството двигатели “Gen IV small block” на GM.
LS2 е с завишена производителност, доставайки пикова мощ от 400 конски сили и 400 lb-ft тяга. Това е най-големият и мощен стандартен малък блок предлаган някога в Корвет.

Но LS2 двигателя, не само предлага впечатляваща мощ, а и голяма ефикасност, което съчетание на груба сила и разход на гориво го поставя сред най-производителните коли в света. Когато се умножат 400-те конски сили на двигателя с неговият разход на гориво 22,6 мили/галон се получава 9,040 коефициент. А ето как C6 се представя спрямо основните си опоненти:

Автомобил Конски сили мили/ галон Общо C6 Corvette 400 22.6 9,040 Porsche 911 GT2 477 18.2 8,681 Porsche Turbo 444 18.2 8,081 Dodge Viper 500 15.5 7,750 Porsche 911 340 20.6 7,004 Ferrari 575 Maranello 515 12.7 6,541 Ferrari Modena 400 12.7 5,080

LS2 предоставя на Корвет мощта на екзотичните автомобили, струващи в пъти повече, комбинирайки икономия на гориво, която дори някои семейни седани не притежават.

Окачване

Възможен е избор измежду три вида окачване в зависимост от стила на каране – стандартен, Magnetic Selective Ride Control и Z51 Performance пакет. Стандартният пакет е настроен за балансирано, конфортно и прецизно управление.

Z51 Performance пакет

Z51 дава на Corvette Coupe производителност на почти същото ниво, като силно почитания Z06.
Продължителни тестове на писта показват, че C6 оборудван с Z51 окачване е с почти равностойно време спрямо Corvette C5 Z06 – бележещо значителен напред в цялостата производителност на Corvette Coupe, достигайки екстремната мощ на Z06 при отлична цена.

 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...