Ford разпространи подробности за два нови хибрида, изградени на базата на компактния ван C-Max - Hybrid и Energi. Първият е традиционен представител на расата „двойнствени“ автомобили, а вторият – е плъгин, чиито батерии могат да бъдат заредени от контакта за битово електричество.
Пазарната им премиера в САЩ ще се състои през втората половина на следващата година и двете версии ще са конкурнети на Toyota Prius V. Според представители на американския производител хибридният Ford C-Max ще е в състояние да измине на електрическа тяга по-голямо разстояние от Prius, а общият му запас е около 800 км. C-Max Hybrid изразходва средно 6,0 л/100 км.
И при двата модела силовата установка съчетава 2,0-литров 4,0-цилиндров бензинов двигател, работещ по цикъла на „Аткинсон“ с електромотор с литиево-йонни батерии. Сумарната й мощност е 185 к.с.
Петместните компактни ванове са с напълно скриващ се в пода втори ред седалки. При Hybrid свободното пространство за пътниците на предните седалки е 1,5 куб. м (Energi – 1,2 куб. м), а обемът на багажника е равен на 705 литра ( Energi – 540 литра).
Освен това автомобилите са със система, с чиято помощ можеш да отваряш и затваряш вратата на багажника просто като поставиш крак под задната броня, а новата система Sync е способна да покаже къде се намира най-близката станция за дозареждане, както и функцията Brake Coach. С помощта на специални графики, изведени на приборния панел, тя ще помогне най-ефективно да използвате системата за натрупване на енергия при спиране, максимално зарежда батериите и увеличава ходовия запас.
Производството на хибридните Ford C-Max започва през втората половина на следващата година в завода на компанията в Уейн, Мичиган.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!