General Motors е недоволен от рекламата си във Facebook

Main May 19, 2012 | Speed-Press.com A- A+ 8240 views | no comments

General Motors се отказва от платена реклама във Facebook, но продължава да ползва безплатните ресурси на социалната мрежа. Представители на автомобилния гигант не коментират решението, но по неофициални данни причината за отказа е в това, че GM не е доволен от нивото на ефективността на рекламата Според оценките на анализаторите през 2011 г. GM е похарчил за реклама приблизително 1,1 млрд. долара, като по този начин става третият най-голям рекламодател във Facebook след Procter&Gamble и AT&T. За реклама в други онлайн-ресурси GM е платил значително по-малко: 271 млн. долара.
Междувременно най-заначителна ефективност на излъчването на банера извън Facebook, в частност, е в приложението AdSense на Google. Ползователите на страницата във Facebook са регистрирали едва половината от кликванията в рекламата по време на излъчването й в сравнение с един средностатистически сайт, което всъщност е ключовият параметър за ефективността на онлайн-рекламата.


 
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...