J.D. Power and Associates - Volvo задмина Mercedes-Benz по задоволство на клиентите

Main June 22, 2011 | Auto-Press.net A- A+ 3040 views | no comments

Според изследване на J.D. Power and Associates Volvo задмина Mercedes-Benz по задоволство на собствениците на автомобили на възраст до две години и отбелязва резултат от 841 при 1000 възможни. Скокът на шведската марка е от седмо място през миналата година, когато резултатът й беше 826 точки. Изследването на J.D. Power става в четири посоки - привлекателност на колата, качество, цена за притежание и задоволство от сервизирането.

Mercedes-Benz е на второ място с 839 точки, което е с точка повече от миналогодишната му първа позиция, когато стана първата европейска марка, класирана на първо място в изследването. През периода от началото на изследването през 2002 до 2009-а първото място е заемано от японски марки - Toyota, Honda и Daihatsu.

На трето място тази година е Mazda 831, Mini 827 и Honda 824 точки. Mercedes печели още в класиранията за компакт екзекютив - с C клас, eкзекютив луксозен с E клас и SUV с M клас. Mazda 2 беше обявена за топ-малка кола, а Mazda 3 за най-добра в класа нисък-среден според J.D. Power.

Изследването е направено в периода януари - март тази година и се базира на мненията на собствениците на над 17 150 коли, дадени онлайн.

Ето и генералните победители през годините:
2011 Volvo, 2010 Mercedes, 2009 Daihatsu, 2008 Honda, 2007 Honda, 2006 - 2002 Toyota

 
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...