Пол Уилкокс е новият шеф на търговското и маркетинговото подразделение на Nissan за Европа. В момента той ръководи великобританската мрежа на компанията. Новия си пост ще заеме ефективно от 1 юли след оттеглянето на досегашния ръководител Саймън Томас, който напуска автомобилния производител след 20 години стаж в него, за да се отдаде на кариера отвъд Nissan.
„Стратегията ни е да станем японска марка номер едно в региона", заяви Колин Додж, шеф на Nissan - Африка, Близкия изток и Европа.
С 21,7% са нараснали продажбите на Nissan през първите пет месеца спрямо аналогичния миналогодишен период, сочи статистиката на ACEA, Европейската асоциация на автомобилните производители. За сметка на това продажбите на Toyota и принадлежащата й марка Lexus са се свили с 4%.
Уилкокс работи в Nissan от 1992 г., след кариера и натрупан опит в Peugeot.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!