McRae Enduro - и автомобил и купа

Main November 23, 2007 | Auto-Press.net A- A+ 3100 views | no comments

Знаменитата фамилия МакРей, независимо от сполетялата я тежка загуба с гибелта на големия пилот Колин, продължава в спортен дух. Малкият МакРей - Алистър, съвместно с баща си Джими обявиха, че е готова последната им разработка - състезателен кросовър или още по-точно - cross-country rally car, наречен McRae Enduro SSUV. За колата е предвидена и специална купа за надпревара в няколко състезания в Европа - 2008 Pirelli McRae Enduro Trofeo.

Всъщност идеята е освен състезателен двуместен да има и "нормален" четириместен вариант, който да се използва за ежедневна езда в оф-роуд условия, например в Близкия Изток, където за шейховете няма да е проблем да платят цената му от 150 000 евро. Автомобилът, естествено е със задвижване на четирите колела, има възможност да му се монтира, както бензинов, така и дизелов двигател, и двата с мощности от порядъка на 350 к.с. и максимален въртящ момент от 745 Нм.

Предвижда се четириместният прототип да бъде представен догодина, а серийното му производство да стартира до две години.

"Оф-роуд състезанията са най-екстремния вид моторен спорт" - споделя Алистър. "Давам пълната си подкрепа на програмата и съм сигурен, че новата кола ще бъде изключително конкурентноспособна в международния крос-кънтри моторспорт. Още по-важно е че ще осигури на прохождащите в спорта, както и на по-опитните пилоти един изключителен инструмент за бъдеия им успех".

Освен бащата и син МакРей колата е дело още на Кристофър Биб и Бари Рейнолдс, и изпълнява всички изисквания на FIA за автомобили тип Т1, които стартират в шампионатите на FIA - Cross-Country rally, състезания тип Baja и Dakar Rally. Масата на новия състезателен всъдеход е от порядъка на 1500 кг, двигателят е 2,7-литров турбо-дизел познат от марките Land Rover, Jaguar, Peugeot и Citroеn. Двигателят е доразвит от Mountune Racing и предлага мощност от 240 к.с. и максимален въртящ момент от 520 Nm.

Трансмисията е шестстепенна класическа на ZF, задният и средният диференциал с ограничено приплъзване. Седалките, воланът и педалният блок на колата са с възможност за позиционен реглаж, добавен е и климатик за по-голям комфорт на екипажа.

 
 

Images Gallery


 

Chevrolet Cobalt SS 2008
November 24, 2007
 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...