Mercedes-Benz SLR McLaren 2004

Reviews July 1, 2006 | AutoDrum.com A- A+ 1823 views | no comments

Mercedes-Benz SLR маркира започването на нова ера при супер-автомобилите като в същото време почита страхотните SLR състезателни коли от 50-те години на XX век.

Този автомобил комбинира невероятната мощ с класическите линии на дизайна на Mercedes-Benz. Цялата "външна обвивка" на него е произведена по карбонови влакна. Този SLR е зареден с 5,5л V8 с турбокомпресор, който генерира 617к.с., благодарение на който, автомобилът се изстрелва от 0-100км/ч за 3.8сек., а максималната му скорост е повече от 320км/ч.

Сътрудничеството между Mercedes-Benz и McLaren

Супер-спортният GT наречен SLR, показва колективният труд и опит на Mercedes-Benz и партнира му от Formula 1 - McLaren в разработката и производството на автомобили с "голям капацитет". Уникалната комбинация от експерти е очевидна не само в техническите нововъведения и страхотни резултати постигнати от SLR, но също и във високото ниво на безопасност и практичност.

Като пример за технологичният трансфер от състезателните коли от Formula 1, е сместа от карбонови влакна използван за направата на тялото на новият SLR, осигуряващ якост, която до преди това никога не е била регистрирана в шосейните автомобили.

Също трябва да се изтъкне в този автомобил и високото ниво на безопасност. Този SLR се разграничава от първите серии на този автомобил с използването изцяло на карбон в предницата със цел увеличаване на поемането на енергията по време на удар, която поема 4-5 пъти повече енергия по време на челен сблъсък в сравнение с подобни структури направени от обикновена стомана.

Мощността на турбокомпресорният V8 на AMG

Всеки турбокомпресорен V8 с интеркулер двигател е ръчно сглобен в производственото помещение на високо технологичното отделение на Mercedes-Benz, в Афалтербах, Германия.
Двигателят е монтиран зад предните колела със средно разположение. Сухата смазка премахва нуждата от картер , позволявайки двигателят да бъде монтиран възможно най-ниско за по-добра аеродинамика и по-нисък център на тежестта, което допринася за по-доброто сцепление на автомобилът с пътя. Сухата смазка също предпазва колата от недосмазването по време на остро влизане в завои.

Керамични спирачни дискове

Високите технологии във супер-спортният SLR са едни от малкото пакети включващи керамично-дисковата технология. Спирачните дискове на този Mercedes-McLaren са направени от нова съставна част - подсилени керамичност със удивляваща спирачна мощ, висока устойчивост на нагряване, впечатляваща здравина и дълъг живот. Тежестта на дисковете е под половината на нормалните дискове и са снабдени е с 8-клапанови челюсти отпред и 4-клапанови челюсти на спирачките отзад. Спирачната система по само себе си може да постигне спираща сила равна на 1.3g, което теоретично се равнява на 2000к.с. В допълнение, иновативна въздушна спирачка във формата на заден спойлер с променящ ъгъл на накланяне, увеличава стабилността и спирането допълнително. При екстремно спиране от над 100км/ч, се вдига въздушната спирачка под ъгъл 65 градуса, помагащо на колата да спре от 100-0 за 34,7м.

 

Mazda RX-8 2007
July 2, 2006
 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...