Mercedes разкри всичко за G63 и G65 AMG. Първият се задвижва от 5,5-литров агрегат с туин-турбо, генериращ мощност от 536 к.с. и въртящ момент от 760 Нм или с 36 к.с. и 60 Нм повече от по-малкия му брат G55 AMG. Агрегатът се комбинира със 7-степенна Speedshift AMG трансмисия, която позволява на „кубчето” да ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,4 сек, докато достигне максимална скорост от 210 км/ч. Въпреки повечето мощност G63 е по-икономичен благодарение на старт/стоп системата. Комбинираният разход на гориво е 13,8 л/100 км, а вредните емисии са 322 г/км CO2.
Моделът предлага агресивна предна броня, ревизирана радиаторна решетка, пренастроено окачване и нова изпускателна система. Добавени са 20-цолови лети джанти, в които са монтирани огромни спирачни дискове с размери 375/ 36 мм отпред и 330/ 20 мм отзад.
Отвътре кабината е оборудвана с по-качествени материали и подобрена електроника. Впечатление правят кожената тапицерия Designo, инструменталният блок AMG и осветени пластини на праговете на вратите.
Преминаваме към G64 AMG, може би най-впечатляващият SUV на марката. Той се задвижва от 6-литров V12 битурбо агрегат, развиващ 612 к.с. и 1000 Нм. Това позволява на модела да ускори от 0 до 100 км/ч само за 5,3 сек преди да достигне максималните 230 км/ч. По отношение на ефективността, може да очаквате комбиниран разход на гориво от 17 л/ 100 км и вредни емисии от 397 г/ км CO2.
Mercedes G65 AMG се отличава с хромирана и гланцирана радиаторна решетка и титаниевосиви 20-цолови алуминиеви джанти. Отвътре се предлага кожена тапицерия, елементи в черен пиано лак и изключителни подови постелки.
И двата модела излизат в Германия през юни, като разликата в цените им ще бъде почти двойна.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!