Nissan GT-R 2008

Reviews December 1, 2007 | AutoDrum.com A- A+ 3613 views | no comments

Nissan обяви пускането на Nissan GT-R, супер производителна машина, даваща живот на идеята за “ултиматния супер автомобил за всеки, навсякъде и по всяко време”. Той използва наскоро разработения Premium Midship пакет, включващ първия в света независим водещ мост с задвижване на четирите колела, разработен специално от Nissan.

Изцяло новият Nissan GT-R предлага усъвършенствана производителност, сигурно и приятно шофиране чрез намаляване зависимостта от климатичните и пътните условия, както и от шофьорските способности. Автомобила разполага с невероятна производителност приспособима за всяка ситуация – независимо дали сте на Нюрбургринг или на заснежените и мокри градски улици – всички те не са проблем за шофьора на GT-R, благодарение на модерните технологии и характеристики на колата.

Уникалността на Nissan GT-R се изразяване не само чрез дизайна на автомобила, но и в специалния процес на производство. Карбонови, алуминиеви и стоманени компоненти са сглобени чрез специален високо-прецизен процес, включващ серия от вибрационни тестове. Двигателят и трансмисията са сглобени от един техник в изключително чиста среда и след завършването, всеки GT-R преминава редица изчерпателни тестове за да осигурят правилната работа на всеки компонент в автомобила.

Уникална техническа окомплектовка, подходяща за супер автомобил

Изцяло новия Nissan GT-R използва Premium Midship пакет, който е разработен специално за него и е усъвършенствана версия на Front Midship, използван при другите автомобили на Nissan. Под предния капак на Nissan GT-R се намира изцяло нов 3.8 литров V6 "VR38" би-турбо двигател, включващ плазмено-изрязани отвори и специална би-турбо система на изпускателните колектори. Вторична система за контрол на въздуха позволява на двигателя да доставя 394 Nm въртящ момент при ниски обороти, което позволява достигането на оптималното съотношение на гориво-въздушната смес за максимална ефикасност в града.
Новият двигател на Nissan GT-R генерира мощност от 473 к.с. при 6400 об/мин. и максимален въртящ момент от 589 Nm при 5200 об/мин. Задвижването се предава към колелата посредством чисто нова трансмисия тип GR6, която е с двоен съединител на Borg Warner и лостчета зад волана за контрол на предавките.

Работата на окачването се контролира от специалната Bilstein DampTronic1 система, която преработва цялата налична информация за автомобила за да настрои работата на окачването за всяка ситуация, поддържайки високо ниво на контрол при ускорение, завиване и спиране.

Спирането е съществена част за ежедневно-шофиран супер автомобил и поради това GT-R е екипиран с огромни двойно-вентилирани спирачни дискове и високо якостни накладки с Brembo 6-бутални отпред и 4-бутални челюсти отзад, които в комбинация намаляват износването и гарантират за стабилно спиране. Гумите са всесезонни тип run-flat и са ексклузивно създадени за Nissan GT-R, притежавайки високо сцепление и доставяйки комфортно возене при всякакви пътни условия.


Високо производителна аеродинамика и дизайн


Дизайнът на Nissan GT-R следва функционалността от големия опит на марката. Всеки дизайнерски аспект, от цялостния дизайн до най-малкия детайл, е създаден за подобри усещането от шофирането – както и очакваното високо ниво на производителност, подобаващо за супер автомобил. Притежавайки уникална аеродинамика, дизайнерите са успели и да придадат на Nissan GT-R агресивната визия на добре трениран атлет.

Изцяло новата каросерия на GT-R е създадена от комбинация на стомана, карбон и алуминий, като крайния ефект е якост и лекота. Автомобилът притежава нисък коефициент на оптекаемост от 0.27 и голям въздушен натиск върху предния и заден мост, което води до голямо сцепление при всякакви метеорологични условия и подобрен разход на гориво.

Ключът към удобството за ежедневна употреба на Nissan GT-R е неговия интериор, който е балансиран между функционалността, леснотата и комфорта.

Спортните седалки допринасят за комфорта и стабилността на пътниците в автомобила, а меките подплънки по някои места в интериора допълнително увеличават удобството и сигурността.

На главното табло в горната му част се забелязва LCD монитор, показващ различни моментни показатели на автомобила. Те са допълнение към показателите от таблото с циферблатите, което е снабдено с голям централен тахометър и по-малък скоростомер от дясната страна, дисплей за предавките горе вдясно, всичко това даващо на шофьора детайлна информация, крайно необходима за спортната натура на GT-R. Всички те са разположени на оптимална височина за намаляване движението на главата на шофьора при високи скорости.

Специално създадената BOSE аудио система включва два задни разположени говорителя, комбинирани с традиционните такива във вратите.

 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...