Днес Nissan разпространи информация за изключително амбициозният си средносрочен план за развитие Nissan Power 88. От компанията заявяват, че до 2016 година ще положат всички усилия и ще фокусират дейността си върху постигането на две основни цели- глобален пазарен дял от 8% и увеличение в корпоративната оперативна печалба с .
До 2016 година
За постигането на тези цели, от Nissan обещават изцяло нов продукт средно на всеки шест седмици, като до 2016 година общият брой на предложенията на марката ще бъде 66 модела и модификации, които ще покриват 92% от всички пазари и сегменти.
-През следващите шест години, продажбите на електрически коли на алианса Renault-Nissan ще достигне 1.5 милиона единици.
-През всяка една от годинити до 2016-та, Nissan ще лансирана на пазара по около 15 нови технологии.
-Броята на основните продажбени центрове на Nissan ще бъде увеличен от актуалните около 6000 до 7500
-Nissan ще изгради изцяло нов завод в Бразилия, който ще бъде с първоначален производствен капацитет от 200 000 годишно
-През следващата година, Nissan ще разполага с производствен капацитет от 1.2 милиона единици в Китай, който ще запази статута си на най-важен пазар за компанията.
-Луксозното подразделение на Nissan- Infiniti, ще се увеличи продажбите си от актуалното за момента ниво от 150 000 единици годишно, до около 10% (около 500 000 коли в настоящия момент) от новите регистрации в луксозния сегмент. Компанията ще бъде представлявана в 70 държави и ще предлага портфолио с минимум 10 автомобила.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!