Наред с официалния дебют на новото Peugeot 207 СС, беше представен и нов член на семейството 207 – прототипът 207 SW Outdoor. Силната индивидуалност на колата е демонстрирана чрез модерното оформление и изключителните й качества. Концептуалният модел е предназначен за любители на излетите сред природата. Оформлението, купето, интериорът и внимателно подбраните цветове и материали правят този автомобил комбинация от авантюристичен дух и практичност.
Външно оформление
207 SW Outdoor запазва елегантността на моделното семейство, използвайки същата предница, докато задницата е съвсем различна, но в стила на дизайна на Peugeot. Линията на страничните прозорци се прелива в задния калник, наподобявайки стреловидната форма, която съществува при 407 SW и 1007. Големите стопове засилват тази асоциация, като започват високо от калниците и следват силуета, в идеален баланс с фаровете.
Новаторският вид и конструкция на фаровете наподобява скъпоценни камъни. Постигнат е прозрачен ефект в комбинация с интензивно използване на хромирано синьо и оранжево.Стоповете са комбинирани светодиодни и рефлекторни, и видимо подчертават широката задница. Тя създава усещането за издръжливост, стабилност на пътя, а освен това предоставя много място за багаж и удобен достъп чрез задната врата, която може да се разделя и на две – т.е стъклото й се вдига самостоятелно.
Веждите на калниците и праговете са в синкав хромиран цвят създавайки непрекъсната линия в долната част на купето, подчертавайки изключителния външен вид и авантюристичната същност на автомобила. Масивните брони и високия просвет пък напомнят за оф-роуд предназначението му.
Впечатление прави и яркооранжевият цвят, използван да подчертае части като спирачните апарати и същевременно да накара синкавият цвят на купето и хромираните детайли да изпъкне. Същият ефект оказват върху панорамния стъклен покрив и релсите на багажника, разположен върху отгоре.
Салонът – светлина и енергия
Атмосферата в салона се създава предимно от светлината, проникваща през стъкления покрив. Таблото с преливащият се дизайн е характерно за моделите 207. В този автомобил то е тапицирано със сиво-синкава кожа, за да е в тон с купето. Седалките и панелите на вратите са тапицирани с “технически материал” – парашутна коприна, която придава свежест и яркост на салона. Използването на флуоресцентни оранжеви мрежи създава чувство на динамика и визуална връзка към външността на колата. Същата мрежа е използвана и за джобовете на задните седалки, проектирани за съхранение на предмети, използвано в този тип автомобили – фенерчета, пътни карти, бутилки, компаси и т.н.
Модулната структура на салона дава възможност за лесно товарене на всякакъв вид спортна екипировка. Това се постига благодарение на простото, но гениално устройство на задната седалка, която се разделя в съотношение 60:40 и когато облегалката се сгъне напред, гърбът й се изравнява идеално с пода на багажника.
Двигател
Автомобилът е оборудван с 1,6-л, 16-клапанов HDi дизелов двигател с филтър за твърди частици. Мощността му е 110 к.с. при 4000 об/мин, максималният въртящ момент е 240 Nm при 1750 об/мин (260 Nm в режим overboost). Отличава се с нисък разход на гориво и ниски нива на въглероден двуокис. Филтърът за твърди частици пък улавя и унищожава саждите, отделени при процеса на изгаряне на горивото.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!