SAIC подписа дългосрочен договор с Ратола

Main December 6, 2007 | Auto-Press.net A- A+ 1151 views | no comments

Ратола Корпорация ще бъде официален вносител на SsangYong Motor Company поне още 5 години. Такъв е срокът, записан в дистрибуторския договор между българската компания и елитния корейски производител, който вече е собственост на китайския автомобилен гигант SAIC. Безпрецедентно дългият ангажимент е признание за добрата работа на Ратола, която успя да наложи модела Рекстън като един от най-популярните в сегмент SUV2 у нас и в момента активно лансира новите модели Кайрон, Екшън и Екшън Спортс.

"Радваме се, че наред с Италия и Испания, България е в клуба на отличниците на СангЙонг. Предстоят ни интересни 5 години с новите модели на Санг Йонг, в които, разбира се, ще продължават да се използват най-добрите технологии на Мерцедес, а дизайнът отново ще бъде на Джуджаро. За 2009 г. е предвиден и европейският дебют на леките автомобили, които SAIC ще произвежда в Китай, използвайки лицензионните права върху Rover 25, 45 и 75. Вярваме, че ще оправдаем гласуваното доверие - заявиха по този повод от Ратола.

Функциониращата европейска мрежа за дистрибуция, наред с технологиите на Мерцедес-Бенц и дългогодишния опит в автомобилостроенето, бе сред активите, с които SsangYong изкуши най-големия производител на автомобили в Китай. След придобиване на контролния пакет от SsangYong, SAIC назначи на ключови позиции китайски мениджъри, които се заеха с ревизия на резултатите. Така в края на 2007 г. договорите на някои от дистрибуторите бяха прекратени, а други, сред които Ратола Корпорация, получиха продължение на контрактите.

Така, малко след автосалона във Франкфурт (IAA), на който топ-мениджмънта на SAIC се появи изненадващо в пълен състав, Германия осъмна без официален вносител на SsangYong, очевидно в търсене на по-способен такъв. "Ние ще работим само с най-добрите - категоричен бе новият Изпълнителен директор на SsangYong Жанг-Хай Тао.

Производството на моделите на SsangYong остава в Корея – уточниха китайците, добавяйки, че тяхната намеса в дейността на елитния корейски производител ще бъде само финансова – с инвестиции в развойна дейност и разширяване на производствената база. След стартиране на производството на лицензионните Rover-и в Китай, SAIC ще използва вече изградените дистрибуторски канали на SsangYong за паралелно разпространение на новата китайска марка в Европа.

 
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...