Ето, че се появи и чисто новият Subaru Forester, въпреки че едва ли има нужда от турбодизеловият двигател, които да допълва атрактивността на автомобила.
Subaru Forester винаги е изглеждал малко нестандартно... поне до този момент. В първото и второто поколение средноголемият SUV на Subaru винаги бе някъде по-средата между оф-роуд автомобил и някакъв тип комби – поне така изглеждаше от гледна точка на визията. Сега обаче третото поколение на автомобила помага на Forester да придобие малко по-нормален и разбираем външен вид, с което се цели привличане на по-масовата публика и удвояване на продажбите. Дали нещо се е загубило от предишния сексапил на автомобила? Остава да разберете сами...
Оригиналът и второто поколение на Forester винаги са били лесно различими, а тяхната принадлежност към моделното семейство на Subaru – очевидна. Техният подобен на комби дизайн може и да не е спомогнал за спечелването на много състезания за дизайна, но пък спомогна за спечелването на сърцата и портфейлите на не малко хора. Много от тези клиенти се превърнаха в серийни собственици на Forester, което автоматично означава, че с новата си интерпретация на тема Forester Subaru трябва да бъдат много внимателни. Външният вид може и да не е толкова характерен, но новият Forester определено изглежда добре и притежава всичко, за да може да бъде характеризиран като оф-роуд автомобил, без да потиска по екологично настроените люде.
Новият модел е с 1 см по-висок от своя предшественик, което само по себе си гарантира по-добър клиренс. За сметка на това покривът е малко по-нисък, което придава по-спортен профил на Forester. Същевременно влизането и товаренето са улеснени в сравнение с преди, докато по-дългата междуколесна база оптимизира вътрешното пространство и обема на багажника.
Има предостатъчно място на предните и задните седалки, а багажникът е станал по-голям с 63 л, като сега общият обем е 450 л – забележете, без да са свалени задните седалки. Ако пък се решите да смъкнете задния ред (който както често напоследък е разделен в съотношение 60:40), то ще можете да разчитате на цели 660 л, които никак не са за подценяване. А като разберете и че може да се товарят предмети с тегло до 2000 кг, ще осъзнаете, че третото поколение е поне толкова практично, колкото и предшествениците.
Стартовата цена на Forester е около 24 500 евро за модела 2.0 Х, което до известна степен съответства на модели като Nissan X-Trail и Toyota RAV4. Subaru обаче може да спечели малко повече аудитория, като стане ясно, че се предлага с климатик, CD стерео уредба, круиз контрол, отопляеми предни седалки, както и шест въздушни възглавници. Освен това в стандартното оборудване влиза и саморегулируемо задно окачване, което помага на Forester да бъде много добър товарен автомобил. Както и при предишните поколения на Forester трансмисията с по-къси предавки е стандартна, което предоставя на модела отлично сцепление в по-трудни условия. Съответно когато ситуацията го изисква, може да се включи и стандартната система за електронен контрол на стабилността. Единственото по-неприятно нещо (не, че не може без него) са летите джанти, които могат да бъдат поръчани като екстра. Като опция се предлага и четиристепенна автоматична трансмисия, за която обаче щя трябва да се бръкнете още около 1350 евро, като тя дори не е особено препоръчителна.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!