Изглежда, че това се превръща в тенденция сред световните автомобилостроители – поне сред по-богатите. Toyota отвори нов мол, чиято задача е да продава и да промотира, разбира се, автомобилите на компанията. Новото място се намира в Йокохама, Япония и притежава обичайния асортимент от ресторанти и магазини, които бихте намерили иначе във всеки един мол. Една ключова разлика тук обаче е фактът, че се показват и автомобили, като в допълнение има и търговски представители на компанията, които сноват по коридорите.
За мола отговаря изцяло и само Toyota, като той отвори врати едва миналата седмица. Този ход е част от стратегията на компанията да увеличи продажбите си и да привлече вниманието на японските купувачи, които напоследък изглежда да се заглеждат по моделите на чужди марки.
Продажбите на нови автомобили в Япония паднаха значително, като се достигна нивото отпреди 27 години – 5.3 милиона нови автомобила. Това бе потвърдено и от Associated Press, които поясняват, че става дума за спад с 0.6 %. Автомобилните производители в Япония намират, че обикновените телевизионни реклами и продажбата на автомобили чрез шоуруми вече имат малко влияние върху по-младите потенциални потребители.
В проведено наскоро проучване от The Nikkei резултатите показаха, че много от японците под 20-годишна възраст не искат кола, дори да им се предлага без пари. Нещо повече – много от тях не намират за привлекателна идеята да излязат с момиче с кола или пък да се фукат със спортен автомобил.
Затова и идеята на Toyota в действителност е отлична – все пак този тип молове обикновено са рай за младите и именно на този ключов фактор разчитат много силно от Toyota.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!