Toyota сe съсредоточава върху развиващите се пазари

Main March 10, 2011 | Auto-Press.net A- A+ 4323 views | no comments



Toyota Motor Co. планира да продава половината от произвежданите си автомобили в страните с развиващи се пазари - emerging markets, както и да изкара 10 нови хибридни модела в рамката на програмата за увеличение на оперативната печалба минимум до 1 трилион йени ($12 млрд.) към 2015-а година.

Освен това, Toyota ще проведе най-мащабната реорганизация на мениджмънта си за последните осем години, в хода на която ще премахне позицията вице-президенти и ще съкрати броят на членовете на съвета на директорите си до 11 вместо досегашните 27. Към 2015-а Toyota разчита да продава по 9 млн. автомобили годишно.

По прогнозите на автопроизводителя, делът на Китай тогава ще достигне 15% от всички продажби. "Ще се фокусираме върху развитието на дейността си в развиващите се пазари, както и върху създаването на по-екологични автомобили" - заяви президентът на Toyota Акио Тойода. - "Ще вземем още решение и затова, кога и с колко си струва да увеличим нашите мощности по производство на автомобили в страните с развиващи се икономики".

В текущата финансова година, завършваща на 31 март, операционната печалба на Toyota се очаква да достигне 550 млрд. йени, а продажбите 7,53 млн. автомобила.

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...