Toyota Motor Co. планира да продава половината от произвежданите си автомобили в страните с развиващи се пазари - emerging markets, както и да изкара 10 нови хибридни модела в рамката на програмата за увеличение на оперативната печалба минимум до 1 трилион йени ($12 млрд.) към 2015-а година.
Освен това, Toyota ще проведе най-мащабната реорганизация на мениджмънта си за последните осем години, в хода на която ще премахне позицията вице-президенти и ще съкрати броят на членовете на съвета на директорите си до 11 вместо досегашните 27. Към 2015-а Toyota разчита да продава по 9 млн. автомобили годишно.
По прогнозите на автопроизводителя, делът на Китай тогава ще достигне 15% от всички продажби. "Ще се фокусираме върху развитието на дейността си в развиващите се пазари, както и върху създаването на по-екологични автомобили" - заяви президентът на Toyota Акио Тойода. - "Ще вземем още решение и затова, кога и с колко си струва да увеличим нашите мощности по производство на автомобили в страните с развиващи се икономики".
В текущата финансова година, завършваща на 31 март, операционната печалба на Toyota се очаква да достигне 550 млрд. йени, а продажбите 7,53 млн. автомобила.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!