VW Golf RaVe 270 - Кола или аудио система?

Main December 6, 2007 | RS-Auto.bg A- A+ 3400 views | no comments

Тазгодишното издание на автомобилното изложение в Есен май ще се окаже доста интересно мероприятие. Volkswagen поне са решили да го направят такова, като именно там дебютира техният прототип Golf RaVe 270. Това е концепция, която показва технологията на VW, както и възможностите за допълнително модифициране на интериора. RaVe 270 не е предназначен за производство, но цели да демонстрира какво може да бъде направено само на базата на една платформа, като в конкретния случай е ползвана тази на Golf.

Новият вариант на Volkswagen Golf е кръстен на максималната си мощност (270 к.с.). Компонентът от автомобила, който задължително трябва да бъде отбелязан, е невероятната аудио система, чиято мощност е 1 400 W. Равносметката е следната – 13 говорителя, 880-ватов субууфер, както и два спомагателни 250-ватови субууфера. Всичко това има само една задача – да накара пътниците да се убедят, че могат да припаднат от умопомрачителния саунд в автомобила. Системата за развлечение включва още два 12-инчови монитора отзад. Технологичните инсталации не свършват дотук, като освен това в автомобила има и сателитна навигационна система, както и онборд компютър, захранван от 400-мегахерцов процесор PowerPC.

Всички аудио системи и тези за забавление са действително впечатляващи, но това, което отличава Golf RaVe 270, е двигателят. При мощност от почти 270 к.с. и четирицилиндров турбодвигател това се превръща в най-мощния Golf (разбира се, тук не влиза в сметките W12-650), както и най-мощния четирицилиндров VW, правен някога. Освен това си е дебют на системата за задвижване на четирите колела 4Motion в Golf. Подобно на GTi RaVe 270 получава предавателната кутия DSG.

В този момент идва и най-голямата изненада. Автомобилът определено е мощен и има какво да покаже от гледна точка на динамика. Освен това е „наблъскан” с какви ли не системи, които сами по себе си изискват допълнително енергия. И какъв е разходът на гориво след всичко това – 9.1 л/100км – колкото на един конвенционален Golf. Дано от компанията да разкрият как се е стигнала до тази консумация.

 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...