Дългогодишното развитие на олекотена конструкция в крайна сметка ще резултира в един от най-големите проекти за супер автомобил в историята на Lexus. Човекът зад този проект - Харухико Танахаши , който най-вероятно ще се превърне в главен инженер по развитието на новия спуеравтомобил, е на път да трансформира програмата в един от най-важните проекти на компанията, както стана при LS400 от края на 1980 г.
Става въпрос за новия Lexus LFA, който е разработван повече от 10 години.
Първоначално моделът е замислен около изцяло алуминиево шаси, по-късно то е заменено от шаси, изградено от смес между алуминий и въглеродни влакна. Централният кокпит е създаден от въгелродни влакна и закрепен към предните и задни рамена посредством напредничав и иновативен процес за наслояване. Крайният резултат е шаси, състоящо се от 65 % въглеродни влакна и 35 % алуминий. Благодарение на това разпределението на тежестта между предната и задната част е 48:52, а общото тегло е под 1540 кг.
Доказателство за добрата работа на японските инженери от Lexus е постижението на LFA, оборудван с Nurburgring пакет, който затвори една обиколка на легендарната писта Нордшлайфе само за 7 мин 14,64 сек.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!