-128 272 модела с марка КИА са реализирани на международните пазари през април тази година.
-Продажбите на марката за изминалия месец в Китай, Корея и останалите пазари са се увеличили съответно с 39.3%, 5.8% и 13.1% спрямо април 2008г.
-КИА отбеляза силно присъствие в Средния Изток и Африка с ръст от 38% в сравнение със същия период на предходната година.
КИА Моторс обяви, че продължава да увеличава пазарния си дял в Китай, основните пазари и Корея, регистрирайки ръст от респективно 39.3%, 13.1% и 5.8%.
КИА отбеляза силно присъствие в Средния Изток и Африка с регистрирани общо 15 462 продажби, което представлява ръст от 39% в сравнение със същия период на предходната година.
Общите продажби на автомобилния бранд за първите четири месеца на 2009г. са се увеличили на основните пазари, Корея и Китай. Най-голям дял марката придоби на основните пазари – 86 859 продажби, което представлява ръст от 18.1%, докато в Корея и Китай са реализирани респективно 108 416 броя (6.5%) и 54 545 броя (3.8%) в сравнение със същия период на предходната година.
Бестселърът на марката продължава да бъде представителят на С-сегмента Черато (известен на някои пазари и под името Спектра или Форте) с общо 65 727 продадени единици. КИА Рио се подрежда на второ място с реализирани 45 932 броя, следван от компактният SUV Спортидж с регистрирани 43 443 единици. Произведеният изцяло в Европа - КИА сийд остава на 4-то място с регистрирани 38 579 продажби, следван от мъника Пиканто с реализирани 27 349 единици.
Г-н Hyoung-Keun Lee, изпълнителен вицепрезидент на КИА Моторс Корпорейшън заяви: Въпреки трудностите в автомобилния бранш тази година, КИА успя да запази силни позиции на международните пазари и през изминалия месец. Постигнатите резултати от началото на годината до момента, както и дистрибутирането на новото поколение градски кросоувър КИА Соул са гаранция за успешното представяне на марката в световен мащаб.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!