Източник: www.kia.bg
214 817 модела с марка КИА са реализирани на международните пазари през април тази година, което представлява ръст от 23.1%
Продажбите на марката за изминалия месец в Северна Америка, Китай, Европа, основните пазари и Корея са се увеличили съответно с 53.5%, 23.0%, 19.9%, 11.2% и 10.4% спрямо април 2010г.
КИА Моторс обяви, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили на марката за април 2011г. възлиза на 214 817 броя. С това компанията регистрира ръст от 23.1% за изминалия месец.
По региони, продажбите на КИА през април са се увеличили съответно с 53.5% до 53 851 реализирани единици в Северна Америка, Китай – 23.0% (34 538 броя), Европа – 19.9% (40 648 броя), на основните пазари – 11.2% (43 278 броя) и Корея – 10.4% (42 502 броя).
Общите продажби на автомобилния бранд за първите 4 месеца на 2011г. в световен мащаб са се увеличили с 20.9% достигайки 780 172 броя. Най-голям дял марката придоби в Северна Америка със 170 938 продажби, което представлява ръст от 40.5%. В останалите региони марката регистрира почти двоен ръст: основните пазари – 18.3% (162 465 продажби), Корея – 17% (168 133 продажби), Китай – 15% (136 067 продажби) и Европа – 14.4% (142 569 продажби).
Бестселърът на марката за изминалия месец април продължава да бъде представителят на С-сегмента Черато (известен на някои пазари и под името Форте) с общо 39 936 продадени единици. Компактният CUV Спортидж и КИА Рио заемат второ и трето място с реализирани съответно 27 956 броя и 19 237 броя. Четвъртото място е отредено за КИА Соренто с реализирани 18 659 единици. На 5-та позиция се подрежда градският кросоувър КИА Соул с регистрирани 17 645 продажби.
Г-н Thomas Oh, вицепрезидент и COO на КИА Моторс Корпорейшън заяви: Американският пазар бе приятна изненада за корейския бранд в първите месеци на настоящата година, където КИА продължава да отчита рекорден ръст в продажбите си. Междувременно, април бе и най-добрият месец за марката в Европа. Надяваме се тенденцията към придобиване на по-голям дял на Стария континент да продължи и през предстоящите месеци, благодарение на изцяло новите ни модели – Рио и Пиканто.
****
KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 13-те си производствени бази в 8 страни КИА продава повече от 2,1 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 172 страни. Днес КИА има 44 000 служители и годишни приходи от 2,02 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън "Силата да изненадваш – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!