Късмет донесе 2 билета за финала на Евро 2008 при футболен запалянко

Main May 29, 2008 | Auto-Press.net A- A+ 2029 views | no comments

Вълнуващи моменти във Виена очакват победителя, чието име стана известно в присъствието на нотариус на 26 май 2008 г. Двата билета за финала на EURO 2008 спечели 20-годишният Борислав Пейчинов, който се включи в играта на KIA създай своя cee’d с проект №816 (http://www.kia.bg/ceed_family/).

Като един от главните спонсори и партньори на EURO 2008 КИА ще изпрати двама души на финалната среща от футболното събитие на годината. Борбата за краен победител ще се проведе във Виена, а пътят до там е лесен и минава през сайта, който автомобилната марка КИА създаде специално, за да зарадва своите фенове. Тук, освен информацията за моделите от семейство cee’d и подаръка, с който се предлагат те до края на месец май, посетителите имаха възможност да се забавляват с една необичайна игра.

До 18 май почитателите на cee’d участваха със своя дизайнерска версия на автомобила с помощта на забавния софтуер на онлайн играта създай своя cee’d. С проекта си всеки участник получи шанс да се включи в томбола за двата билета за финалната среща на Евро 2008.

Над 1800 човека споделиха своето естетическо виждане за модела. Проектите им могат да бъдат разгледани в сайта на КИА Моторс България www.kia.bg.

*KIA Motors Corporation (www.kia.com ) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 14-те си производствени бази в 8 страни КИА продава повече от 1.4 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 165 страни. Днес КИА има 33 000 служители и годишни приходи от 17 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и международен спонсор на Davis Cup. КИА е и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup – както и EUROTOP партньор на UEFA. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън "Силата да изненадваш – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

 
Keywords:   cee, ceed, euro 2008, kia
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...