Хечбек вариантът ще бъде представен на Парижкото автомобилно изложение
Новият модел ще разшири гамата на Cruze
Cruze хечбек ще направи позициите на Chevrolet още по-стабилни
Една от четирите премиери на Chevrolet в Париж
Възходът на Chevrolet Cruze все повече набира сили с поредната глава от историята му, отбелязваща представянето на новия хечбек модел с пет врати - още едно доказателство за намеренията на Chevrolet да създава продукти с изключителни качества на приемлива цена във всички основни пазарни сегменти в Европа.
Изложбената версия на компактния модел на Chevrolet ще може да бъде видяна за първи път на 30 септември на Парижкото автомобилно изложение. Там тя ще бъде една от четирите световни премиери на Chevrolet.
С представянето на новия Cruze хечбек, клиентите ще имат на разположение стилистичен вариант на каросерията, алтернативен на традиционния седан. По този начин Chevrolet отново повдига летвата" с автомобил който създава нови стойности, противопоставяйки се на вече утвърдени представители на този сегмент.
Според Уейн Бранън, президент и управляващ директор на Chevrolet Europe, потенциалът за задоволяване на потребителското търсене е значителен. Cruze е на път да се превърне в истински пазарен успех. Продаваме модела в 70 държави по света и наскоро той изпревари Aveo, заемайки позицията на най-продаван модел в гамата ни от леки автомобили в световен мащаб.
Хечбек моделите играят съществена роля на много пазари. Продажбите на автомобили от компактния сегмент в Европа достигат 4.8 милиона, тоест една четвърт от общите, а хечбек моделите имат дял от 65% от този обем. По тази причина, очакваме бизнесът ни в някои региони да нарасне, като едновременно с това даваме знак че Chevrolet се превръща във все по важен играч на пазара в Европа."
С представянето си през пролетта на 2009 година, седан версията на Cruze бе приета радушно от пазарите по цял свят. Тя бе адмирирана като важна стъпка в развитието на марката, благодарение на стилистиката с форми наподобяващи купе, високото качество на изработка, максималната оценка от пет звезди с тестовете за безопасност NCAP и отличната динамика на пътя. Моделът получи приза AUTOBEST car of 2010 от жури от водещи автомобилни журналисти от Централна и Източна Европа.
Chevrolet Cruze е автомобил, който е подходящ за вкусовете на водачите в Европа, факт, който се доказва от успеха на много от пазарите. Продажбите на Cruze от началото на 2010 година до момента, оглавяват класациите в сегмента на компактните седан модели на пазарите в Дания, Германия, Швейцария, Италия, Испания, Португалия и Обединеното Кралство, където дори надхвърлят предварителните прогнози.
Не по-различна е ситуацията извън пределите на Европа. В Китай, Chevrolet е продал почти 90,000 броя от модела Cruze от началото на годината. Седанът се посреща добре в Русия, части от Южна Америка, Индия и останалите бързо растящи пазари.
Дизайнът на хечбек варианта
С атрактивната си, изваяна във формата на купе линия на покрива и късите предни и задни надвеси, новият Cruze хечбек има същото динамично излъчване като версията седан и веднага се разпознава сред останалите автомобили. На пътя той ще предлага директното усещане на своя събрат, тъй като се изработва по същата технологична схема включваща интегрална каросерия, която съчетава носещите конструктивни елементи и каросерията (body-frame integral system, BFI). В резултат от това конструкцията е изключително здрава, солидна и устойчива на усукване и позволява съответстващата настройка на компонентите на ходовата част.
Товарното пространство на Cruze хечбек достига почти 400 литра, като задната седалка ще позволява сгъване в пропорция 60/40.
Участието на Chevrolet в Световния шампионат за туристически автомобили с Cruze също носи своите дивиденти. При четири оставащи състезания за сезона, той в момента е лидер както в шампионата при пилотите, така и при отборите, като едновременно с това демонстрира динамичния характер на автомобила.
Началото на продажбите на новия Chevrolet Cruze хечбек с пет врати ще бъде дадено в Европа в средата на 2011 година, като цените ще бъдат обявени малко преди това.
*****
За марката Chevrolet
Chevrolet е водещата глобална марка на компанията General Motors с годишен обем на продажбите в размер на около 3,5 милиона автомобила в повече от 130 държави. Това е четвъртата автомобилна марка в света по отношение на обема на продажбите, както и един от най-бързо развиващите се в тази насока производители в автомобилната индустрия. Продуктите на Chevrolet Europe се отличават с ярък дизайн, въодушевяваща динамика и стремеж за постигане на най-доброто съчетание от цена и качества във всички сегменти от пазара, в които марката присъства. От момента на обновяването на представянето на марката в Европа през 2005 година, Chevrolet успя да постигне повече от удвояване на продажбите, достигайки обем от 500 000 екземпляра през 2008 година. През 2009 година, Chevrolet задържа своя пазарен дял на европейския пазар на ниво от 2.3 процента, реализирайки 426 000 продажби. Към момента марката разполага с мрежа от 2 900 дилъри и сервизни точки на европейския континент. Новата гама на марката Chevrolet включва новия градски модел Spark, малкия Aveo, компактния седан Cruze, SUV-модела Captiva, модела от среден клас Epica и легендарния спортен модел Corvette. През 2011 година Chevrolet ще лансира изцяло новия фамилен ван Orlando, спортното купе и кабриолета Camaro, новото поколение на Aveo, хечбек-версията на Cruze, както и модернизираната версия на SUV-модела Captiva с четири нови двигателя. Най-значимите пазари за Chevrolet в Европа са тези в Русия, Италия, Германия, Франция, Испания и Великобритания. Основаната от швейцарския емигрант Луи Шевроле през 1911 година фирма се подготвя да отбележи своя вековен юбилей с представянето на пазара на революционния електромобил с удължен пробег Chevrolet Volt.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!