BMW Group съобщи, че новите регистрации на компанията през февруари са се увеличили с 21.7% до ниво от 111 720 автомобила (BMW, MINI и Rolls-Royce) през изминалия месец. Продажбите на групата през първите два месеца на годината (216 911 ед) са с 24.7% по-добри в сравнение със същия период на миналата година.
През февруари, продуктите на BMW Group се радват на отлично търсене както в Европа- +16.8% до 57 381 автомобила, така и в Азия- +49.3% до 25 722 ед. На родния си пазар, гигантът регистрира увеличение в реализацията си от 20.8% до 18 883 коли, 19 919 (+10.8%) в САЩ и 16 511 (+72%) в Китай.
95 423 от продажбите на BMW Group през изминалия месец са били на автомобили с марката BMW. Увеличението в реализацията през февруари е на ниво от 22%, а това за първите два месеца на годината е почти 26%, до 186 279 единици.
При MINI се отчита ръст от 19.3%, до 16 045 автомобила, през февруари, и 17.6%, до 30 170 единици, за първите два месеца на годината.
Традиционно за Rolls-Royce, процентните увеличения в новите регистрации са трицифрени- 276.1% през февруари (252 продажби) и 200% за януари и февруари (462 продажби).
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!