Третото поколение на Fiat Panda вече е готово да щурмува пазара. Обичаният компактен модел с пет врати бе представен пред журналисти от цял свят директно в реновирания фирмен завод край Неапол.
Заводът е напълно реконструиран и в него са инвестирани 1 милиард евро. Той все още не работи с пълен капацитет. В него преди са произвеждали FIAT Tipo, Alfa 33, 145, 147, 155 и 156. Първият модел, който ще излиза оттам след реконструкцията, е третото поколение на Panda.
Фабриката е изключително модерна и роботизирана. Капацитетът й е за над 1000 коли дневно, като в момента там произвеждат само по сто.
Panda III e компактен отвън, но предлага достатъчно вътрешно пространство, съчетано с нисък разход на гориво. На предния ред седалки е добавено 7 мм повече пространство, а на задния – 4 мм. Странично пътниците отпред печелят допълнителни 26 мм, а отзад – 6 мм. Багажникът съответно събира 225 л, като обемът му може да достигне до 870 л със сгънати задни седалки.
Новото бордово табло разполага с много допълнителни ниши за събиране на дребни предмети. Освен това то е обградено от цветна ивица, което е мотив, характерен и за първото поколение на Panda.
Задната седалка дава много възможности за реорганизация на пространството. Облегалката й може да бъде сгъната. Клиентите могат да заложат и на варианта тя да е делима в отношение 50/50.
Предните места са направени по нова фирмена технология. Те са изключително „тънки“ и осигуряват повече пространство за краката. Вратите също са проектирани с идеята да осигурят повече пространство.
Друг оригинален стилистичен момент е специфичната форма на ръчната спирачка, която също произхожда от желанието да се оптимизира пространството на конзолата. Тя е с малка дължина.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!