Цената на марката Hyundai се покачва

Main August 3, 2007 | Auto-Press.net A- A+ 884 views | no comments

- 72-ра позиция в класацията Best Global Brands на BusinessWeek/Interbrand
- Три позиции подобрение
- Hyundai изпреварва световноизвестни конкуренти


(Сеул, Корея) Силата на марката Hyundai Motor Co. продължава да се повишава и компанията зае 72-та позиция в класацията Best Global Brands 2007, проведена от консултанската фирма Interbrand и медийната организация BusinessWeek. В класирането са включени 100- те най-влиятелни марки в света.

Марката е оценена на 4.5 млрд USD, което представлява увеличение за Hyundai в размер на 9% спрямо миналогодишното изледване. В класирането, Hyundai се подрежда преди Porsche, Lexus и Nissan.

За първи път, марката Hyundai влиза в класацията Best Global Brands през 2005 година. Тогава тя беше позиционирана на 84 място. "Нашият бранд мениджмънт е подсигурен от непрекъснато подобрение в качеството на нашите продукти и разнообразяването на моделната ни линия, заяви Брандън Йеа, вицепрезидент на подразделението, отговарящо за развитието на марката.

Преследването на най-доброто съотношение количествен и качествен ръст от страна на Hyundai направи бранд мениджмънта изключително важен елемент. В момента той е определящ когато се взимат решения за разработването на дизайна, маркетинга и комуникациите, както и нивото на обслужване при продажбата на автомобилите и следпродажбеното обслужване.

 
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...