През 2006, Citroen в България отново показа стремежа си към динамично развитие чрез пускането на пазара на нови модели, като представи голям брой иновационни технологии, свързани с удоволствието и комфорта при пътуването, за да зарадва своите многобройни клиенти.
През изминалата година, Автомотор Корпорация представи четири нови модела С1, С6, Jumper и С4 Picasso, както и два модела оборудвани с двугоривна система бензин – метан, а именно С3 и Berlingo в пътническа и товарна версии.
Citroen участва успешно на автосалоните през 2006г. в София – специализиран за летоварни автомобили, Варна, Бургас и Пловдив, където изложи най-богата гама модели на марката и предложи изключително изгодни търговски условия на своите клиенти.
До края на 2006г. продадените нови автомобили Citroen ще бъдат около 3000, а ръстът им спрямо предишната година около 7.7%.
През 2006 г., бяха отпразнувани 15 успешни години на Citroen в България. Символ на това присъствие стана откриването на най-големия търговско - сервизен център на Citroen в Източна Европа – Търговско сервизен център Citroen Божурище и посещението от най-високо ниво на г-н Клод Сатине - генерален директор на Автомобили Citroen. По повод откриването на центъра, в България пристигнаха още Фредерик Банзе – директор на Ситроен Интернационал, Никола де Милвил – директор дивизия експорт на Ситроен Интернационал и Алекси Триняк – зонов мениджър на Ситроен Интернационал.
През месец декември 2006г. Автомотор Корпорация откри два нови търговско - сервизни центъра в градовете Велико Търново и Видин. Те са потвърждение за изпълнение на програмата за развитие на мрежата на Ситроен в България.
Автомотор Корпорация е посочен в първите 50 най-динамично развиващи се фирми в България в класацията на Business Week България.
През 2006г., по традиция Автомотор Корпорация беше партньор на Международните празници на изкуствата – Аполония, на Международния Балетен Конкурс във Варна, на Коледен музикален фестивал на НДК, както и на многобройни благотворителни акции.
Марката Citroen беше предпочетена за участие в промоционалните игри на списание Cosmopolitan, на търговската верига Фантастико, на веригите за телекомуникационни услуги 2be и Handy.
На световно ниво марката Citroen постигна изключителни търговски постижения, както и отлични спортни успехи. Себатиян Льоб и Даниел Елена станаха за трети път световни шампиони в Световния Рали Шампионат с Xsara WRC на частния отбор Kronos Total Citroen.
През 2007г., Citroen Sport се завръща отново в Световния Рали Шампионат с изключителния модел C4 WRC, на който марката възлага надежди за нови победи при пилотите и конструктурите.
По повод третата победа на Себатиян Льоб в Световния Рали Шампионат, Citroen разработи специална серия By Leob за моделите С2 и С4.
Постиженията на марката бяха отличени с многобройни международни и местни награди.
В България отличията са:
- Концептуалния автомобил Citroen C-Metisse получи специалната награда Автомобил за утрешния ден на организаторите на конкурса Кой е автомобилът.
- Автомотор Корпорация – Рекламодател на годината на годишните награди на Експо
- Марката Citroen – Superbrands 2007 – "Най – силните марки на Българския пазар
Международни отличия:
- Декември 2006: Citroen C6 получи наградата Луксозен автомобил на годината 2006 на женското списание No 1 - Твой Свят в Полша.
- Декември 2006: наградите на Top Gear отличиха два от моделите на Citroen:
- флагманът на марката - C6 с «Executive car of the year 2006»
- C4 Picasso - «Family car of the year 2006» заради оригиналната му концепция.
- Декември 2006: Citroen Jumper - бе удостоен с титлата «Лекотоварен автомобил на годината» от Argus, във Франция.
- Ноември 2006: сп. Automobile Magazine, присъди Трофея за дизайн на C-Métisse, последния концептуален модел на Citroen.
- Юли 2006: Citroen C6 получи награда Автомобил в Годината на успеха" (категория лек автомобил) на списание L'Automobile & L'Entreprise.
- Юни 2006: C1 55 HDi спечели награда «Автомобил&Околна среда» на MAAF Assurances (категория Дизел).
- Юни 2006: Филмът, представящ концептуалния модел C-Buggy, получи награда в категорията «Маркетинг – външна комуникация» по време на 19-я международен филмов фестивал на компанията Creusot.
- Юни 2006: Citroen Berlingo - «Small Van of the Year 2006» на списание Delivery – Австралия.
- Юни 2006: Citroen C6 беше избран за «The best premium class car» по време на Международния автомобилен салон в Киев (Украйна).
- Април 2006: Citroen C4 бе удостоен с престижното отличие «World Car Design of the Year за 2006», присъдено от Групата Midway, по време на Международния автомобилен салон в Ню Йорк.
- Март 2006: наградата за «Най-сигурен автомобил на 2006 г.» на Citroen C5 2.0 HDi на Автомобилната асоциация на Нова Зеландия (AA MOTORING).
- Февруари 2006: Citroen получи престижната награда за сигурност на авторитетното английско списание What Car? 2006, което отличи усилията на конструкторите в сферата на безопасността на пътниците и пешеходците – усилия, които доведоха до създаването на нови норми за сигурност.
- Януари 2006: Citroen C6 получи наградата за сигурност на полският седмичник Auto Swiat и PZU S.A.- първата фирма, основател на конкурса.
- Януари 2006: Citroen C4 получи Международната награда за дизайн на Международното автомобилно изложение в Лос Анжелис.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!