Audi TTS 2008

Ревюта 03 февруари 2008 | AutoDrum.com A- A+ 2285 посещения | без коментари

Audi свали булото около новия си спортен автомобил – Audi TTS, върхов модел на гамата TT, който ще се появи на пазара в началото на лятото. Под капака се намира 2.0 литра TFSI високопроизводителен двигател, генериращ завидните 272 к.с. Интензивната мощност, кара TTS Coupe да ускори от 0-100 км/ч за 5 секудни и позволява на автомобила да достигне максимална скорост от 250 км/ч. Моделът Audi TTS е наличен, както като четириместно Coupe, така и като Roadster.

Създаден да подхожда на младите и динамично настроени клиенти, TTS представя идеологията на Audi “Vorsprung durch Technik” (прогрес чрез технологии) в най-развитата й форма. TFSI двигателя в TTS, комбинира в идеален синхрон двете технологии на Audi за директно впръскване и турбозахранване. Не само мощността от 272 к.с., но и въртящият момент от 350 Nm, постоянен от 2,500 до 5,000 об/мин., правят този компактен и лек 4-цилиндров двигател толкова впечатляващ.

В сравнение с двигателя, който е използван за база, 2.0 литровият агрегат е бил преконструиран и подсилен в някои ключови зони, за да бъде готов за работа в TTS. Благодарение на идеалната си продуктивност, спортно-звучащия TFSI има среден разход на гориво от близо 8/100 л/км с 6-степенната трансмисия, а с S tronic (с два съединителя) разхода пада още повече.

S tronic трансмисията сменя предавките изключително бързо, независимо дали става при голямо натоварване и високи обороти, и така времето за ускорение от 0-100 км/ч се намалява с 0,2 секунди, както при Coupe, така и при Roadster. Липсата на загуба на мощност към пътя, поради модерното постоянно задвижване на всички колела, позволява на TTS да ускорява по-бързо и с по-голяма стабилност, в сравнение с неговите конкуренти. В основата на системата е хидравличен многодисков съединител, работещ по-бързо от всякога поради наличието на нов нагнетателен механизъм.

TTS слиза от производствената линия екипиран с друг високотехнологичен модул – адаптивни магнетични амортисьори. Това позволява на шофьора да избере два режима на работа: “Стандартен” - режим създаден за добре балансирано и комфортно возене, докато при “Спортен”- снижавайки автомобила с 10мм - се променя вискозитета на течността в амортисьорите, за по-устойчиво и динамично поведение. Предното окачване е създадено главно от алуминий, като ефикасната технология на прецизното електромеханично сервоуправление, също допринася за значителното намаляване разхода на гориво. Спортният автомобил, лесно и бързо бива доведен до покой, благодарение на високопроизводителната спирачна система с 17-инчови дискове.

Друг фактор за изключителната пъргавина на TTS е хибридната конструкция на каросерията. Тя се състои от стоманена задна част, докато предната и централната са изработени от алуминий, смесвайки всичко това в “Audi Space Frame” технологията, водеща до оптимизирано разпределение на теглото върху мостовете и намаляване цялостното тегло. Поради това TTS Coupe тежи по-малко от 1400 кг, което води до съотношение мощност/тегло от около 5,1/1 кг/к.с.

Audi TTS е лесно различим като динамичен флагман на TT гамата. Стандартните 18-цолови алуминиеви джанти са връхната точка на външния дизайн, както и фаровете, особено с би-ксеноновите LED светлини за движение през деня.

Отвътре, пътниците ги очакват дълбоки спортни седалки включващи отопление и настройки за височина, стандартно тапицирани в кожа/алкантара с черен или черен-сив цветове, плюс сив контрастиращ шев. При желание на клиента спортните седалки могат да бъдат тапицирани изцяло в кожа Nappa, като при пакета Impulse целия черен интериор е с контрастиращ сив шев за Coupe, а за Roadster версията, интериора е кафяв, а шева бежов.

Кокпита на TTS е оформен около шофьорското място като плътно-прилепнал костюм. Изчистеният спортен дизайн и безкомпромисното качество на конструкцията е друга характерна черта за марката Audi. Циферблатите със сив фон и бели стрелки, металните педали, алуминиевите панели, плюс мултифункционалния кожен волан с плоско дъно придават още по-голяма яснота за какво е създаден този автомобил.

 

Volvo XC90 2008
02 февруари 2008
 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте