Volvo XC90 2008

Ревюта 02 февруари 2008 | AutoDrum.com A- A+ 3140 посещения | без коментари

XC90 V8 Sport е създаден за тези, които желаят по-атлетичен вариант на луксозния SUV носещ марката Volvo. Представеното миналата година допълнение към модела XC90 V8 Sport се облагодетелства с динамично настроено шаси, 19-цолови алуминиеви джанти с нископрофилни гуми, уникална визия, подобрения по интериора и спортно настроено окачване.

“Динамичните характеристиките са от калибър, за който малцина смятат, че е възможен за SUV на Волво.” казва Сузана Джонсън, Търговски представител на специалните модели на Volvo. “Ние успяхме да намерим баланс между сигурното поведение на пътя и комфорта.” XC90 V8 Sport е екипиран с по-стегнати ресори и амортисьори, както и със стабилизиращи щанги за по-добра стабилност в завоите. Управлението е било модифицирано за по-голяма директност.


XC90 V8 Sport споделя високотехнологичния 4.4 литров, 32-клапанов двигател с XC90 V8. Снабденият с технологията за променливо газоразпределение (CVVT) натурално аспириран V8 двигател, генерира мощност от 311 к.с. и 441 Nm въртящ момент. И двата V8 модела са с постоянно задвижване на всички колела и със системата Instant Traction, която използва компютърно контролираната Haldex AWD. Благодарение на нея, при нужда мигновено може да се предаде до 50% повече въртящ момент към задния мост, в момент на ускорение например. Шест степенната автоматична "Geartronic" трансмисия е стандартна за всички версии на XC90.

Също представен миналата година бе изцяло новия 3.2 литра редови, 6-цилиндров двигател за XC90 3.2. Този натурално аспириран агрегат заменя 2.5Т и използва последните технологии за да запази същите екстериорни размери и разход на гориво, типични за 5-цилиндров двигател. Резултатът е мощност от 235 к.с., което е увеличение с 27 к.с. спрямо 2.5Т и идентичните 320 Nm въртящ момент. Той достига производителност и икономия благодарение на системата за задвижване на клапаните, която е с променливи фази на газоразпределение (Variable Cam Timing - VCT) и превключващия се профил на гърбицата (Cam Profile Switching - CPS), чрез който клапанът може да се повдига в различна степен според натоварването на двигателя.

Високопроизводителна аудио система е екипирана стандартно във всяко XC90. За най-големите музикални маниаци се предлага екипировка от Dynaudio

 

Audi TTS 2008
03 февруари 2008
 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте