Chrysler съобщиха, че ще предприемат мащабни промени в своята продуктова гама, за д могат да се конкурират с най-големи на световната сцена. Стратегията, очертана от изпълнителния вицепрезидент на отдела за развитие на продукцията Frank Kligyn, разкрива автомобилен производител, който се опитва да се адаптира към променящия се световен пазар,но с потенциала да промени резултатите си от миналото.
Приоритет в списъка с промени е създаването на средно голяма платформа за всички модели от важния D-сегмент. Настоящият артикул на Chrysler, а именно Sebring, не е особено долюбван нито от критици, нито от публиката, като в резултат на това не само продажбите са слаби, ами и ревютата на специалистите не са особено положителни. Докато се чува, че Chrysler може да се обедини с китайската компания Chery за създаването на средноголеми возила, то все пак Sebring има още няколко години служба. Така или иначе обаче ще си има сериозен фейслифт, с който да се отбележи средата на жизнения цикъл на модела.
Плановете за средно голям модел реално представляват планове за създаване на „глобална платформа, която да се котира на много пазари и същевременно да може да бъде произвеждана на много места”, обяснява Клигън пред Detroit Free Press. D-сегментът е един от най-важните на пазара за автомобили , като притежава потенциала за серия варианти на базата на една платформа – като се започне от хечбек, мине се през седан, та чак до кросоувър. Идеята на Chrysler е да предлага новата кола на вече утвърдени на пазари, но също така и да я предлага на нови развиващи се пазари като Китай, Русия и Индия.
Другата основна стратегия на Chrysler е да се фокусира върху малките автомобили. Производителят съобщи наскоро за сделка с Nissan, според която ще получи реновиран вариант на хечбека Versa. Освен това го има и дългогодишното партньорство с китайците от Chery Auto за развитието на малък модел. В допълнение Chrysler ще конструира пикапи за Nissan, миниванове за Volkswagen, а и се чува все повече за разговори с Fiat за производството на Alfa Romeo в Щатите.
Chrysler също така възнамеряват да редуцират броя на SUV модели в своята гама. Ако се имат предвид всичките поделения (Dodge, Jeep и Chrysler), автомобилният производител продава общо 11 SUV модела – един номер, който спокойно може да стане двойно по-малък според президента на Chrysler Джим Прес.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!