GM продаде 8.39 милиона автомобила в целия свят през 2010

Общи 25 януари 2011 | Auto-Press.net A- A+ 3836 посещения | без коментари

Ръст с 12.2 процента в сравнение с 2009 г.
Продажбите в Китай и САЩ достигнаха по 2 милиона във всеки от двата пазара
Силно приключване на 2010 година за Opel/Vauxhall

Детройт/Рюселсхайм. General Motors отчете продажбата на 8,389,769 автомобила в целия свят през календарна година 2010, което представлява нарастване с 12.2 процента в сравнение с продадените през 2009 година 7,477,178 автомобила.1

GM постигна двуцифрено нарастване на пет от най-големите си 10 пазара, включително 28.8 процента ръст в Китай, където GM и нейните партньори2 са първите стигнали върховата цифра от 2 милиона продажби в една единствена година. Компанията отбеляза ръст от 41.3% в Узбекистан, който е вече за GM десетият най-голям пазар по брой на продажбите.

Продажбите в САЩ – 2-рия най-голям пазар за GM, нараснаха с 6.3 процента въпреки закриването или продажбата на четири от марките на компанията. В същото време в Бразилия – 3-я по големина пазар за GM, ръстът на продажбите достигна 10.4 процента.

Opel/Vauxhall остава втората най-добре продаваща се марка на GM в целия свят, отчитайки силен финал на годината. През 2010 г. нейният пазарен дял нарасна на 18 от общо 27 европейски пазара, включително Великобритания, Франция, Италия и Испания. Opel/Vauxhall е една от трите най-продавани марки в осем европейски страни, включително най-големите пазари Германия и Великобритания. Пазарният дял от 6.25% на марката през последното тримесечие представлява ръст от почти 0.5 процентни пункта в сравнение със същия период на 2009 г. и нарастване с 0.05 пункта спрямо средното ниво за първото, второто и третото тримесечия на 2010 г. В Германия Opel печелеше пазарен дял с всяко следващо тримесечие и приключи годината с 9.68% дял през декември – с ръст от два пълни процентни пункта спрямо декември 2009 г.

Поръчките за наскоро представената нова Meriva са нараснали с 80% от премиерата й; тя е No. 1 в сегмента си в Европа. Astra 5 врати е на второ място в сегмента на компактните хечбек автомобили, а Insignia е No. 2 сред автомобилите от среден клас на масовите марки.

 
Ключови думи:   general motors, opel vauxhall
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте