PEUGEOT СПЕЧЕЛИ СТОТНОТО РАЛИ МОНТЕ КАРЛО

Общи 25 януари 2011 | Auto-Press.net A- A+ 3603 посещения | без коментари

Източник: www.peugeot.bg

През 1985, Ари Ватанен победи след изкачване, което ще остане в историята. През 2009, Себастиан Ожие постигна първата международна победа в кариерата си. Тази година, Браян Буфие и Ксавие Пансери от отбора на Peugeot Франция направиха нов подвиг, като преминаха в рамките само на един специален етап от седмо на първо място, запазвайки позицията си докрая. Peugeot тръгна, за да покори Стотното рали Монте Карло". Мисията изпълнена...

Триумф на стратегията
Магията на Монте Карло се състои в неговия уникален характер. Макар пилотите да са отлични, а отборът най-добре организиран, някои технически решения за избор на гуми или събития по време на състезанието могат във всеки момент да поставят всичко на карта. В сряда 19 януари, в края на първия етап, автомобилите 207 S2000 не са победени по качество, а поради неправилен избор на гуми (твърде меки). 24 часа по-късно, в края на втория етап и идването на снега, ситуацията се преобръща, като 4 коли Peugeot 207 S2000 са сред първите 5, а Браян Буфие излиза от седмо на първо място в рамките на един специален етап.

207 S2000 остават начело до края
Петък, 21 януари, третият и последен етап на ралито е разделен на две части. Сутринта е предвиден само един специален, на връщане към Монако, а след почивката след обяд, започва Нощта на Тюрини", включваща два специални етапа, всеки от които се изминава по два пъти. В 6ч30 сутринта, когато екипажите Peugeot атакуват, целите им са различни. Браян Буфие (Peugeot Франция и мрежата му) се стреми да запази първата си позиция. Франсоа Делкур (от частен отбор Peugeot) иска да се предпази от връщането на третия Фреди Лоа. За Гай Уилкс (Peugeot Великобритания), който е четвърти, основната задача е да събере точки за кампанията си IRC 2011, петият класирането, Стефан Саразен (Peugeot Франция), трябва на всяка цена да влезе в топ три, а Петер Солберг – да предизвика хронометрите!

С 8 най-добри времена в 13 специални етапа, 207 S2000 бе най-добрата кола в 79то издание на рали Монте Карло. Още сутринта, Саразен даде отлично доказателство за това, спечелвайки ЕS9. Вечерта, той достигна четвърта позиция, но блокирането на скоростната кутия попречи на състезанието му. 207 S2000 на Буфие показа отлична надеждност и пилотът на Peugeot Франция управляваше чудесно темпото си, за да се наложи на финала. В началото не бях много бърз и ситуацията невинаги бе лесна. Това е най-красивата победа в кариерата ми", възкликна Браян. Питам се дали ще имам друга, толкова голяма. Да спечеля в Монте Карло, това е невероятно!"

Успехът на отбора Peugeot
Най-успешният пилот на ралито (4 най-добри времена), Стефан Саразен, бе достоен за подиума, но закъсня с пристигането си на пристанището и отстъпи мястото на пилота на Peugeot UK Гай Уилкс. Екипажът Уилкс-Поу, който направи много добро рали без да допусне нито една грешка, започва IRC годината отлично. С четири коли от първите пет на финала, Peugeot направи забележителна демонстрация. Това доказва качествата на 207 S2000, талантът на екипажите ни и силата на организацията ни", обобщава Оливие Кеснел, директор на Peugeot Sport. Трябва обаче да запазим смирение в Монте Карло, дори след триумф, защото тук той винаги се дължи на различни фактори. Когато заваля сняг, нашите съперници направиха грешки в стратегията си и ние успяхме да се възползваме от тях. И все пак да не си разваляме удоволствието от победата в стотното Монте Карло. За Peugeot тя има изключително голямо значение."


Трябва да се отбележи представянето на норвежеца Петер Солберг, който току що се бе запознал с автомобила си и въпреки това стана един от аниматорите" на ралито. Във втория етап, той дори бе един от ключовите пилоти и успя да достигне до края на последния специален, когато бе спрян от повреда на алтернатора.

Крайно класиране :
1. Буфие-Пансери, Peugeot 207 S2000, с време 3ч32'55,6
2. Лоа-Миклот, Skoda Fabia S2000, на 32,5
3. Уилкс-Поу, Peugeot 207 S2000, на 1'19,7
4. Саразен-Ренучи, Peugeot 207 S2000, на 1'21,9
5. Делкур-Савинони, Peugeot 207 S2000, на 1'22,4
6. Ханинен-Меркула, Skoda Fabia S2000, на 1'29,3
7. Солберг-Патерсон, Peugeot 207 S2000, на 3'45,9
8. Вуйо-Вейас, Skoda Fabia S2000, на 4'47,8
9. Копеки-Стари, Skoda Fabia S2000, 7'45,9
10. Басо-Дота, Peugeot 207 S2000, на 8'46,0



Peugeot
Peugeot е единствената марка, която разработва цялостна гама продукти за мобилност, леки, товарни автомобили, скутери, велосипеди и много услуги. Марката присъства в 160 страни, с общо 10 000 центъра за контакт. През 2009 година, Peugeot продаде 1 842 000 автомобила и стана първата по продажби френска марка в света и 10та автомобилна марка. 50% от продадените автомобили Peugeot отделят по-малко от 140 г СО2/км. През 2010, когато ще чества своята 200а годишнина, Марката ще се представи с нов стил, нова идентичност и ще продължи развитието си на международните пазари. Бъдещето на Peugeot започва с лансирането на RCZ,
извънсериен автомобил, i0n, 100% електрически, 408 в Китай, три нови модела в Латинска Америка, както и системата за мобилни услуги Mu by Peugeot.

 
Ключови думи:   peugeot, peugeot 207, s2000
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте