KIA с награда за най-добър рекламен клип + видео

Общи 01 май 2011 | Auto-Press.net A- A+ 2935 посещения | без коментари

Втора година поред компанията Kia печели на Ню-Йоркския автосалон наградата за най-добра автомобилна реклама. Миналогодишната бе за:



Тази година отново победи реклама на кросовъра Soul, в която пеят и танцуват хамстери-рапъри. В клипчето те предлагат на купувачите да изберат Soul или пералня, тостер или картонена кутия.



"Добре е че независимо от сложната икономическа ситуация в света, много автопроизводители правят интересна и ефективна реклама", - каза Люис Милър, президент на Nielsen (компанията основала наградата). Nielsen е анкетирала над 2,5 млн. телезрители и въз основа на отговорите им е избран най-добрият рекламен клип. За успеха му говори и фактът, че продажбите на Soul се пораснали след задействането на рекламната кампания с хамстерите с цели 50,8 %.

В другите номинации победителите са:
Най-добра "зелена" реклама – Ford Fiesta
Най-добра "латино" реклама – Toyota
Най-добра реклама на премиум автомобил – Mercedes-Benz SLS.

 
Ключови думи:   ford, ford fiesta, kia, mercedes benz, nielsen, SLS, toyota
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте