- Най-добри продажби на американския пазар за последните 12 години
- Най-добри продажби на европейския пазар за последните 15 години
- Най-високи резултати за всички времена в десет държави
Mazda Motor Corporation обяви, че обемът на международните продажби на дребно на компанията надхвърли 1,3 милиона автомобила за фискалната година (ФГ) 2006. Mazda отбеляза най-добрите си резултати от продажби на американския пазар от 1994 г. и също така постигна най-добрия си резултат за Европа от 1991 г. В допълнение, на общо десет чуждестранни пазара* постигна най-добри резултати от продажбите за всички времена през фискалната 2006 година.
Международните продажби на дребно на Mazda през ФГ2006 бяха 1 301 581 бройки, растеж с 2,0 процента спрямо резултатите от ФГ2005, което бе стимулирано от постоянно активните продажби на Mazda3 (известна в Япония като Axela) и Mazda5 (Premacy) на международните пазари.
В Северна Америка, резултатите от продажбите на пазара в САЩ се увеличиха със 7,3 процента спрямо предходната година, като продажбите през ФГ2006 достигнаха 280 589 бройки, което е най-добър резултат от 12 години насам. Канада отпразнува рекорд на продажбите за всички времена през 2006 г., като бяха продадени 83 624 автомобила, увеличение от 4,2 процента спрямо 2005 г. С продажбата на 9 819 бройки за цялата година, Mazda постигна отлични резултати в Мексико, тъй като това е увеличение от над четири пъти на резултатите от предходната фискална година.
Mazda постави рекорди в продажбите за всички времена за фискалната година на четири пазара в Европа, а именно: Обединеното кралство, Русия, Испания и Португалия. Други ключови пазари, които отбелязаха отлични годишни резултати от продажбите са Германия, Франция и Австрия. В Европа, Mazda отбеляза най-висок обем на продажбите за една фискална година от 15 години насам, продавайки 301 167 автомобила през ФГ2006, увеличение с 6,7 процента спрямо предходната година. Продажбите на Mazda в България също достигнаха най-високата си стойност за последните 15 години, което се дължи на отличните резултати на Mazda3, Mazda5 и Mazda6.
Mazda също така отбеляза рекорден ръст на продажбите в Океания, постигайки още една година с рекордни продажби в Австралия през ФГ2006, с продадени 67 225 нови автомобила, увеличение от 2,7 процента спрямо 2005 г. Нова Зеландия също отбеляза рекордни стойности с продажбата на 6 351 бройки, увеличение от 4,5 процента спрямо предходната година.
"Фискалната 2006 бе една страхотна година за продажбите на Mazda. Продадохме над 1,3 милиона автомобила в световен мащаб, отбелязахме рекордни продажби в десет държави и постигнахме постоянен растеж на продажбите в Северна Америка и Европа, казва Даниел Т. Морис, главен управителен и изпълнителен директор на Mazda, отговарящ за маркетинга, продажбите и отдела за обслужване на клиенти на Mazda.
"Тези постижения са доказателство за целия екип на Mazda и нашите дилъри и партньори в целия свят. Особено съм доволен, че нашите продукти се приемат толкова добре от нашите клиенти, заявява Морис.
"Изправени сме пред предизвикателна среда за продажби в световен мащаб, но ние подновяваме усилията си по нашия План за развитие на Mazda, за да се фокусираме върху това да подобрим марката си и да постигнем превъзходство във всички аспекти на нашия бизнес. Докато вървим напред, ние сме уверени, че ще предоставим на нашите клиенти висококачествени продукти и услуги след продажбата – такива каквито искат... и заслужават, казва Морис.
* Обединеното кралство, Испания, Русия, Португалия, Канада, Австралия, Нова Зеландия, Венецуела, Еквадор, Мароко.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!