Mercedes-Benz SLR McLaren 2004

Ревюта 01 юли 2006 | AutoDrum.com A- A+ 1813 посещения | без коментари

Mercedes-Benz SLR маркира започването на нова ера при супер-автомобилите като в същото време почита страхотните SLR състезателни коли от 50-те години на XX век.

Този автомобил комбинира невероятната мощ с класическите линии на дизайна на Mercedes-Benz. Цялата "външна обвивка" на него е произведена по карбонови влакна. Този SLR е зареден с 5,5л V8 с турбокомпресор, който генерира 617к.с., благодарение на който, автомобилът се изстрелва от 0-100км/ч за 3.8сек., а максималната му скорост е повече от 320км/ч.

Сътрудничеството между Mercedes-Benz и McLaren

Супер-спортният GT наречен SLR, показва колективният труд и опит на Mercedes-Benz и партнира му от Formula 1 - McLaren в разработката и производството на автомобили с "голям капацитет". Уникалната комбинация от експерти е очевидна не само в техническите нововъведения и страхотни резултати постигнати от SLR, но също и във високото ниво на безопасност и практичност.

Като пример за технологичният трансфер от състезателните коли от Formula 1, е сместа от карбонови влакна използван за направата на тялото на новият SLR, осигуряващ якост, която до преди това никога не е била регистрирана в шосейните автомобили.

Също трябва да се изтъкне в този автомобил и високото ниво на безопасност. Този SLR се разграничава от първите серии на този автомобил с използването изцяло на карбон в предницата със цел увеличаване на поемането на енергията по време на удар, която поема 4-5 пъти повече енергия по време на челен сблъсък в сравнение с подобни структури направени от обикновена стомана.

Мощността на турбокомпресорният V8 на AMG

Всеки турбокомпресорен V8 с интеркулер двигател е ръчно сглобен в производственото помещение на високо технологичното отделение на Mercedes-Benz, в Афалтербах, Германия.
Двигателят е монтиран зад предните колела със средно разположение. Сухата смазка премахва нуждата от картер , позволявайки двигателят да бъде монтиран възможно най-ниско за по-добра аеродинамика и по-нисък център на тежестта, което допринася за по-доброто сцепление на автомобилът с пътя. Сухата смазка също предпазва колата от недосмазването по време на остро влизане в завои.

Керамични спирачни дискове

Високите технологии във супер-спортният SLR са едни от малкото пакети включващи керамично-дисковата технология. Спирачните дискове на този Mercedes-McLaren са направени от нова съставна част - подсилени керамичност със удивляваща спирачна мощ, висока устойчивост на нагряване, впечатляваща здравина и дълъг живот. Тежестта на дисковете е под половината на нормалните дискове и са снабдени е с 8-клапанови челюсти отпред и 4-клапанови челюсти на спирачките отзад. Спирачната система по само себе си може да постигне спираща сила равна на 1.3g, което теоретично се равнява на 2000к.с. В допълнение, иновативна въздушна спирачка във формата на заден спойлер с променящ ъгъл на накланяне, увеличава стабилността и спирането допълнително. При екстремно спиране от над 100км/ч, се вдига въздушната спирачка под ъгъл 65 градуса, помагащо на колата да спре от 100-0 за 34,7м.

 

Mazda RX-8 2007
02 юли 2006
 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте