Mitsubishi Lancer Evolution X 2007

Ревюта 21 октомври 2007 | AutoDrum.com A- A+ 2921 посещения | без коментари

Mitsubishi Motors Corporation пусна дългоочаквания си високо производителен седан с 4WD задвижване Lancer Evolution X, който е последната генерация от вече легендарната серия.

Целта на разработването е била, новият Lancer Evolution X да стане възможно най-бърз и в същото време да е възможно най-сигурен за шофиране. Поради това Lancer Evolution X е зареден с последните инженерни постижения в автомобилната индустрия, включително S-AWC (Super All Wheel Control) системата за контрол на поведението на автомобила и наскоро разработената предавателна кутия с двоен съединител (Twin Clutch SST). Този автомобил е нова генерация високо производителен седан с 4WD задвижване, позволяващ нова категория от шофьори да застанат зад волана и да усетят усещането от скорост, стабилност и безопасност.


Дизайн

Красивият и агресивен аеродинамичен дизайн на Lancer Evolution X, излъчва заплаха и възбуда от производителността, която съдържа в себе си. Той се допълва от функционален интериор, помагащ на шофьора да се съсредоточи напълно върху пилотирането на тази машина. Lancer Evolution X използва линия на предния дизайн, наличен при всички нови седани на Mitsubishi Motors (заострена линия на фаровете към трапецовидната решетка), за пръв път показана при новия Lancer EX. Въпреки, че предната възгласява за своите агресивни качества на високо производителен спортен седан, предната броня е разработена за оптимална аеродинамична ефикасност.

Дизайнът на интериора поставя ударение върху функционалността и оперативните елементи. Така съдейства на шофьора да се концентрира върху шофирането на своята машина и в същото време придава нивата на комфорт и качество, очакващи се от нова генерация спортен седан.


Седалките са изработка на Recaro с нов дизайн на страничните подръжки на предните седалки. Воланът в Lancer Evolution X е с малък диаметър, създаден за по-прецизно управление; неговата кожена тапицерия, доставя сигурно и комфортно усещане в ръката. За оптимална оперативност контролите за режимите на работа на S-AWC системата се намират върху дясната спица на волана.


Lancer Evolution X използва силно контрастиращи циферблати доставящи идеална видимост. Информационният дисплей при тях осигурява на шофьора моментална информация, както за стандартните неща, така и за режимите на работа на предавателната кутия (Twin Clutch SST) и S-AWC системата.

Нов, мощен и олекотен двигател

Lancer Evolution X притежава високи-динамични възможности, благодарение на по-мощен и олекотен 2.0 литров DOHC MIVEC двигател с турбокомпресор и алуминиев блок, изцяло нова каросерия и по-стегнато окачване. Въпреки турбокомпресорното си родословие, новия модел е спечелил рейтинг от 3 звезди за вредни емисии, които са с 50% по-ниски от изискванията на японските стандарти от 2005 година. Безопасността в кокпита е на ниво, което може да се очаква от нова генерация високо-производителен модел: SRS – двустепенни въздушни възглавници за шофьора и пътника до него, SRS възглавници за колената на шофьора и адаптивна система за светлината на фаровете (AFS). Всичко това е стандартната екипировка на Lancer Evolution X GSR.

Twin Clutch SST е 6-степенна автоматична ръчна предавателна кутия, включваща двоен автоматизиран съединител, благодарение на който сменянето на предавките е светкавично бързо и много плавно. Това допринася за качественото предаване на мощността към колелата и за намаляването на разхода на гориво. Запазвайки мощността и въртящия момент от новия двигател, Lancer Evolution X се предлага и с 5-степенна ръчна трансмисия за шофьорите предпочитащи да се насладят на директния контрол при ръчната смяна на предавките.

S-AWC системата


Всички Lancer Evolution X GSR модели са екипирани с базираната върху 4WD динамична система за контрол (S-AWC). Тя интелигентно контролира активния спирачен контрол (ABC), активната система за завиване (ASS) и системата за контрол при приплъзване (RCS), водещи всички заедно до една комплексна система за сигурност. Това позволява на шофьори с всякакви възможности на шофиране да се насладят на това произведение на изкуството.

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте