Peugeot през първата половина на 2007 година

Общи 18 юли 2007 | Auto-Press.net A- A+ 2419 посещения | без коментари

- Марката постига целите си за ръст във всички основни зони

В края на първата половина на 2007 г. Марката е продала 913 000 асемблирани автомобила, което е с 3% повече спрямо същия период на 2006 г. (887 000). Общите продажби на Peugeot са еднакви с тези в края на първото полугодие на 2006 г. и възлизат на един милион леки и лекотоварни автомобили.

Както бе съобщено в началото на годината, първите месеци на 2007 г. минаха под знака на няколко търговски лансирания на Peugeot: бяха представени двете версии на Новия Expert – товарна и пътническа, развитието на гамата 207 с версиите СС и RC. През визирания период, 207 затвърди успеха си, като стана лидер в сегмент B2, с дял от 2,84% (в края на май 2007 г.) и четвърти по продажби в Европа във всички сегменти. В същото време, 206 и 307 продължиха развитието си в международен план (Китай, Иран, Малайзия, Южна Америка...), като гамата на 206 отбеляза своя 6 милионен произведен автомобил, а 307 премина границата на 3-те милиона.

През втората половина на 2007 г. се очаква развитието на гамата на 207 със силуета SW, в началото на юли и лансирането на 4007, с който Peugeot ще навлезе в територията на автомобилите 4х4. Този сегмент представлява 8% от общия пазар на леки автомобили в Европа. Освен това, в края на юни, 308 бе представен в мрежата на Марката, както и на пресата, а през септември ще бъде лансиран във Франция и основните европейски страни.

В Западна Европа, където пазарът на леки и товарни автомобили бележи спад от 0,8%, спрямо първото полугодие на 2006 г., продажбите на Марката постигнаха малък ръст от 0,3%, 675 000 срещу 673 000 преди една година, а пазарният й дял стана 7,5%, срещу 7,4% през същия период на 2006 г.

Делът на Peugeot във Франция остана стабилен: 17,6%. В съответствие с общата тенденция, продажбите намаляха с 1,9% и възлизат на 232 500.

В Западна Европа, без Франция, Марката увеличи обемите си с 6%, 443 000 срещу 418 000 продажби през първата половина на 2006 г.

В световен план, без Западна Европа, Peugeot постигна ръст от 8,6% на асемблираните автомобили: 233 600 срещу 215 200 през същия период на 2006 г.. Ако към тях прибавим автомобилите за асемблиране, общият обем на продажбите извън Западна Европа става 319 900, което означава намаление с 1% спрямо 2006 г.. В края на първата половина на 2007 г. продажбите на Марката извън Европа са 32% от общите за текущата година.

Разпределението на продажбите по зони е следното: Франция – 23,7%, Западна Европа без Франция – 44,3% и света, без Западна Европа – 32%.

 
Ключови думи:   peugeot
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте