Volvo предизвиква BMW, Audi и Mercedes-Benz с новото си комби V60

Общи 31 август 2010 | Auto-Press.net A- A+ 1904 посещения | без коментари

Volvo иска да реализира по 50 000 продажби годишно от новото си комби V60, което тръгва на пазара в края на годината. Двата варианта на "шейсетката" - V60 и S60 са определено с ключова роля за засилване присъствието на марката на пазара в Стария континeнт в целта за достигане на печалба за новия собственик - китайската Zhejiang Geely Holding Group Co., която купи старата шведска марка преди месец от Ford Motor Co.

Серийното производство на V60 стартира преди броени дни във фабриката в Торсланд, край Гьотеборг, Швеция и Volvo ще се опита да предизвика на пазара с него такива модели като BMW 3 Series Touring, Audi A4 Avant и the Mercedes-Benz C class. Дебютът на V60 е насрочен за автосалона в Париж на 30-и септември.

Volvo очаква 90 процента от продажбите на V60 да бъдат реализирани в Европа и по всяка вероятност колата няма да бъде предлагана в Щатите, защото пазарът за спортни комбита тама е доста свит. Целта е продажбите на V60 да достигнат тези на кросовъра XC60 - най-продаваният модел на Volvo не само в Европа, но и в света. През първите седем месеца на годината Volvo реализира 48 000 продажби на крoсовъра в световен мащаб, от които 30,000 в Европа.

 
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте