Всяка втора нова кола в Европа със стоп/старт от 2013 г.

Общи 20 февруари 2012 | Speed-Press.com A- A+ 6075 посещения | без коментари

През декември Bosch произведе 5 милионния си старт/стоп стартер в Хилдесхайм. От началото на производството на тази технология през 2007 г., значително се е увеличил броят на поръчките. Причината за този огромен успех е проста: старт/стоп технологията е ефективен начин за значително намаляване на разхода на гориво. Очаква се всяка втора нова кола в Европа да е оборудвана със старт/стоп система от 2013 г. Почти всички производители на автомобили в Европа вграждат старт/стоп системата на Bosch както в компактни коли, така и в седани и дори мощни спортни автомобили.
В новия европейски цикъл на шофиране (NEDC), старт/стоп системите намаляват разхода на гориво и по този начин редуцират емисиите на CO2 с до 5%. При градския цикъл спестяването е с около 8%. В тежък градски трафик, особено в пиковите часове, потенциалните икономии са дори по-големи. И все пак старт/стоп не намалява комфорта по никакъв начин, благодарение на разнообразната информация получавана от сензорите. Например сензорът на акумулатора определя неговата степен на зареждане. Друг пример е вътрешната температура на автомобила. Ако той все още е много студен или прекалено горещ, двигателят ще продължи да работи, така че бързо да достигне желаната от пътниците температура. И накрая DC / DC конверторът за стабилизиране на напрежението в електрическата система по време на старта гарантира, че радиото, навигационната система, или устройството за „свободни ръце“ работят без прекъсване.
С цел по-нататъшно намаляване на потреблението на гориво, и от тук и емисиите на CO2, инженерите на Бош в бъдеще постепенно ще увеличат времето, в което двигателят е загасен. Това ще се прилага първоначално за времето, когато превозното средство не е в движение, а по-късно дори когато водачът вече не ускорява. В зависимост от вида на маршрута, старт-стоп системата може да спести допълнителни 10% гориво.


 
Ключови думи:   bosch, co2, nedc
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте