ДОМАШЕН ЛЮБИМЕЦ Е ГЛАВНИЯТ ГЕРОЙ В КАМПАНИЯТА НА ИЗЦЯЛО НОВОТО КИА ПИКАНТО

Общи 29 април 2011 | Auto-Press.net A- A+ 2520 посещения | без коментари

Източник: www.kia.bg

Маркетинговата кампания е насочена към прогресивните, модерни автомобилни потребители
Котаракът Хенри е подгласник на звездата Пиканто в телевизионния клип
Кампанията стартира днес, а второ поколение Пиканто се разпространява в търговската мрежа от месец май

Иновативната и супер атрактивна маркетингова кампания на второ поколение Пиканто акцентира върху пълната трансформация и многобройните предимства на модела.

Промотираща посланието "Small but mighty кампанията поставя начало на дистрибутирането на автомобила в европейската търговска мрежа. Пиканто е насочен към нова група автомобилни потребители – прогресивни, съвременни, модерни. Фокусът на предишно поколение Пиканто бе върху прагматичния и рационален избор, докато изцяло новия модел залага на емоционална, лайфстайл ориентирана покупка.

Подгласник на Пиканто в телевизионния клип е Хенри – ‘малък, но внушителен’ (small but mighty) котарак. Забавният и любознателен нрав на Хенри, неговата ловкост и силно изразена индивидуалност са отражение на характеристиките на Пиканто, които намират приложение в ТВ кампания, дигиталните комуникации и печатни медии.

Видео

Нашата ‘New Picanto. Small but Mighty’ стартегия е предизвикателство към традиционните възприятия, че малкият автомобил не може да бъде авторитетен като индивидуалност и дизайн, коментира г-н Benny Oeyen, вице президент маркетинг и продуктово планиране, КИА Моторс Европа. Тази впечатляваща, забавна и необичайна мултимедийна кампания ще редефинира позицията на модела като най-конкурентния в сегмента като го направи привлекателен за една по-различна целева аудитория.

"КИА е силно конкурентен автомобилен бранд с все по-явно изразено през последните години чувство за творчество и стил. Базирана на това, кампанията ще намери приложение и в интернет блоговете и социални мрежи за по-силна връзка с потенциалните потребители на модела.

Телевизионният клип "Small but mighty демонстира атрактивния дизайн на Пиканто, неговия стилен инетриор, богато оборудване и безпрецедентна 7-годишна гаранция. В рекламния спот котаракът Хенри преодолява безброй предизвикателства и се впуска в хиляди приключения опитвайки се да 'улови' новото Пиканто.

Онлайн кампанията показва как изглежда новия модел през погледа на Хенри. Игривите му лодории канят зрителите на 360-градусова обиколка в малкия автомобил. Най-добрите 'черти' на Хенри са представни в различни кадри, чрез които по метафоричен начин се изтъкват предимствата на Пиканто. Когато Хенри скача в колата той открива iPad. С допира на лапата му върху дисплея на таблет-компютъра потребителите могат да открият в устройството галерия от снимки и видео презентации на новия модел. Любителите могат да проследят и цялостното заснемане на видео кампанията по забавен и развлекателен начин.

"Small but mighty е доказателство за ревюлиционен обрат в маркетиногвата страгеия на КИА, която е отражение на трансформацията в моделната й гама. По-рано тази година КИА Моторс Европа разработи хумористична тийзинг кампания, пародия на известен интернет сайт, под наслов "PicantoLeaks (www.picantoleaks.com), в която анононимен информатор разкрива поетапно тайни за новото КИА Пиканто. Ето и няколко мистериозни факти: 'Червеният цвят на Пиканто е създаден от милиони калинки’, ‘Перфектните пропорции на модела са инспирирани от Златното сечение’, ‘Вкусният кафяв цвят на Пиканто е направен от натурален шоколад’, ‘Черният цвят е вдъхновен от изригващ вулкан’ и др.

Видео

Видео

Кампанията "New Picanto. Small but mighty може да бъде разгледана на http://www1.kia.eu/Specials/Picanto/.

****
KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 13-те си производствени бази в 8 страни КИА продава повече от 2,1 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 172 страни. Днес КИА има 44 000 служители и годишни приходи от 2,02 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън "Силата да изненадваш – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

 
Ключови думи:   kia
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте