Купувачите на Infiniti най-доволни

Общи 04 декември 2012 | Speed-Press.com A- A+ 4280 посещения | без коментари

J.D. Power & Associates обяви годишния си индекс на задоволство на потребителите (SSI), в който Infiniti заема второ място в луксозния сегмент, отбелязвайки напредък от осем места в сравнение с 2011 година – най-сериозния ръст в историята на J.D. Power & Associates.
Докладът сочи, че Infiniti създава все по-приятни преживявания на потребителите при закупуване на автомобил. Компанията е отбелязала ръст от 52 точки за последната година и 56 точки за последните 24 месеца.
Насочената към потребителите култура, съчетана с фокусиране върху подобряване на цялостното задоволство от продажбите и услугите, спечелиха на Infiniti рекорден ръст в допълнителния доклад на J.D. Power and Associates за 2012 – за задоволство на потребителите от услугите (CSI). Компанията зае първо място в своя сегмент.

 
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте