Пред началото на шампионата във Формула 1

Общи 25 март 2011 | Speed-Press.com A- A+ 2488 посещения | без коментари

Японската луксозна автомобилна марка, която в началото на месеца обяви влизането си в най-престижната автомобилна надпревара в света – Формула 1, посредством маркетингово споразумение с шампиона Red Bull Racing, отстъпи брандирането си върху задното крило на двата болида на интернет-адреса на Японския червен кръст.
За момента замяната е направена само за първия за сезона старт за Голямата награда на Австралия в неделя в Мелбърн.
Замяната е част от усилията на Infiniti да подпомогне преодоляването на последствията от трагедията в Япония. С този ход компанията, която е единственият автомобилостроител от Страната на изгряващото слънце във Формула 1, се надява да привлече дарения за пострадалите. От Infiniti не пожелаха да разкрият стойността на отстъпената рекламна площ. Отстъпената рекламна площ е поредната проява на съпричастност към трагедията след превеждането на значителна сума и осигуряване на автомобили за възстановителните операции.

 
Ключови думи:   Infiniti, ndash, red bull
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте