Първото издание на “Рено Нисан България Мастер Инициатива” приключи

Общи 04 май 2007 | Auto-Press.net A- A+ 2739 посещения | без коментари

Видео от събитието можете да видите тук:AutoPress.tv

На 3 май 2007 Рено Нисан България връчи наградите на финалистите в първото издание на конкурса "Рено Нисан България Мастер Инициатива, представили най-добите проекти измежду 49-те записали се екипа. Любомир Стефанов и Мартин Николов от СУ Стопански Факултет заеха първото място, следвани от Бранимир Николов и Илияна Тодорова - СУ, Журналистически Факултет.

"В България компанията ни е млада и бързоразрастваща се и има нужда от талантливи студенти, които да се присъединят към вече работещия екип от професионалисти. За това заедно с Publicis и Consulteam създадохме Рено Нисан България Мастер Инициатива, сподели Лоран Бернар, генерален директор на Рено Нисан България. "Създадохме този конкурс, защтото искаме младите специалисти наистина да желаят да работят за Рено.

Тази година студентите анализираха и предложиха идеите си по една реална и актуална тема: "Как да направим марката Дачия още по-атрактивна за младите хора?.

Близкото сътрудничество между Рено и висшите училища и постоянните усилия за сближаване на тези два свята, които са обучението и бизнеса, са неразделна част от дейността на компанията на всякъде по света.

В Корея, Renault Samsung Motors дарява всяка година на техническите университети автомобили, двигатели и скоростни кутии, които помагат на студентите да приложат на практика натрупаните знания.

Съвсем близо до България, в Букурещ, Патрик Ле Кеман, вицепрезидент Дизайн на Рено, обяви преди седмици създаването на конкурса "Моето първо Рено. Инициативата има за цел да допринесе за откриването на талантливи румънски и български дизайнери, които да заемат своето място в новооткрития дизайн център на компанията в Румъния.

"За нас възможността, коята ни дава Рено Нисан България да работим над един наистина сериозен проект е изключително ценна, както като част от обучението ни, така и за бъдещото ни професионално развитие, споделиха финалистите.

"Представените от студентите проекти бяха впечатляващи. Ние наистина вярваме, че тази програма има огромна стойност, както за българските студенти, така и за Рено Нисан. Затова през 2008 ще се проведе второто издание на Инициативата., потвърди Лоран Бернар.

 
Ключови думи:   amp, autopress, nid, ntid, pid, target, tv index
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте