Не е лесно да си признаеш, че си сбъркал, но пазарът си има неумолими закони и те важат и за най-големите. Оказа се че т.н. "бедж-инженеринг", когато не е приложен правилно, може да предложи продукт пълен провал на пазара. Такъв е случаят със SAAB 9-7X, който се сваля от производство.
Производството на този модел се оказа един от кошмарите на General Motors. Дори супер-урода на колела Pontiac Aztec има по-високи продажби - 20 000 в година. В същото време от SAAB 9-7X за цялото време на производството досега от пролетта на 2005-а досега са реализирани едва 5000 автомобила.
Колата беше направена върху платформата на не особенно удачният модел на GM Oldsmobile Bravada, като SAAB 9-7X отначало се предлагаше изключително за пазара в Щатите. Там колата не успя да спечели популярност, въпреки че американците харесват европейските коли. Там като се спука гума и Европа не помага, не помогна и лансирането на автомобила на Стария континент. Може би проблемът е в това, че SAAB 9-7X е толкова европеец, колкото и другата рожба на тактиката бедж-инженеринг - Cadillac BLS е американец.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!