Hyundai Motor Company представи премиум седана Azera и новите си брандови насоки за Китай на автосалона в Шанхай като част от стратегията на компанията за засилване на присъствието й на най-големия автомобилен пазар в света. Компанията представи и бестселъра си - Elantra Yuedong.
На щанда на Hyundai са изложени и други модели, въплъщаващи премиум ценности като Sonata и Veloster, както и някои екологични модели, като Sonata Hybrid, електромобилът BlueOn и концепткарът с конфигурация седан, завдижван от горивни клетки Blue2, демонстриращи невероятния стил и свръхмодерните технологии на Hyundai. Освен всичко останало, тези коли изразяват и новите брандови насоки в развитието на компанията.
Джери Шин, вицепредседател на Hyundai Motor, обяви и новия брандов слоган на Hyundai „Ново мислене. Нови възможности”, демонстрирайки елегантната и стилна Azera и тривратото купе Veloster.
Петото поколение на Azera, която на някои пазари се предлага и като Grandeur, се появи в Корея в началото на тази година, но Hyundai избра Китай за първия чуждестранен пазар, на който да представи своя премиум седан.
Другата новост, представена в Шанхай, беше бестселърът на китайския пазар Elantra Yuedong, която претърпя сериозни модификации както в стила, така и в динамичните характеристики. Автомобилът, разработен специално за китайския пазар, отразява нуждите и предпочитанията на местните потребители. От появарата му в дистрибуторската мрежа през август 2008 г. до момента от този модел са продадени общо 620 000 броя.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!