Honda S2000 2004

Reviews June 1, 2006 | AutoDrum.com A- A+ 1724 views | no comments

S2000 получава обширен лист от подобрения за 2004 година, за да достави едно по-добро и спортно усещане по време на шофиране.

Подобренията за 2004 година включват по-голям литраж на двигателя, пренастроено окачване, преизчислено въздушно съпротивление и дизайн на интериора акцентиращ, както върху идеята за спортен автомобил, така и върху удобното ежедневно шофиране.

Моделът от 2004-та ускорява с увеличена мощност, като тя влияе и в моментите на взимане на завои, чрез увеличения си пиков момент, който идва по-скоро и по-силно. Увеличената мощ вече започва от 3000 оборота сравнено с 6000 на модела от 2003 година. Новото пренастроено окачване с по-големи колела и гуми подобрява стабилността в завоите, като в същото време намалява ефекта от неравности по пътя.

В сравнение, модела от 2004 превъзхожда този от 2003 година по следните характеристики:
  • увеличена кубатура на 2.2 литров двигател(+0.2л)
  • произвежда 240 конски сили @ 7800 оборота(+0 @ -500)
  • произвежда 220 Nm въртящ момент( +8 @ -1000)

Двигателят

Двигателят на S2000 от 2004 година е бил препроектиран и кубатурата е завишена с 0,2 литра, увеличавайки ширината на цилиндрите и хода на буталото. Резултатът от подобренията на двигателя е повишените с 4-10% въртящ момент и конски сили в диапазона между 1000 и 8000 оборота, което води до подобрение на ускорението при по-ниски обороти. 2.2 литровият DOHC VTEC 4-цилиндров двигател покрива напълно Калифорнийският Low-Emission Vehicle (LEV) стандарт. Иновативната система на Honda - VTEC, която е за подобрен променлив момент на отваряне и затваряне на клапаните, ръководи 16-те клапана (по четири на цилиндър), както тези за пълнене така и тези за изпразване на цилиндъра. Системата е компактна и надеждна, въпреки високата производителност и обороти произвеждани от двигателят на S2000.

Скоростна кутия

Ревизираната 6-степенна ръчна скоростна кутия е със скъсени скорости от първа до пета. Като допълнение на повишената мощност на двигателя, скоростите от 1 до 4 са по-къси с 4% в сравнение с модела от 2003. Трансмисията е с компактен дизайн, а скоростите са пресметнати, така че да се намали времето за превключване на предавките, както и тяхната лекота на влизане. Новите карбонови синхронизатори на скоростите заменят месинговите двойни и тройни конусовидни синхронизатори на скоростите, за да подобрят вече идеалното усещане от скоростната кутия на S2000.
Торсионният съединител с ограничено приплъзване, плавно предава мощността на задните колела, без да нарушава условията на движение. Двигателя и скоростната кутия на S2000 имат възможността да ускорят колата от 0-100 км/ч за по-малко от 6 секунди.

Интериор

Интериора е модерен, а дизайнът е насочен към изискванията на шофьора. Централната конзола вече е с две места за чаши, вида на жабката е променен, както и функционалността на клавишите върху таблото е повишена.
Към радиото е включена възможност за поставяне на XM сателитно радио, като антената се монтира и настройва от дилъра на съответното място. Към музиката е включена опция за инсталиране на колони зад главата на шофьора.
За модела от 2004 година, контрола върху завиването, спирачките и съединителя, достигат нови висоти във възприемането от водача по време на управление на този автомобил.
Алуминиевия скоростен лост покрит с кожа, дигиталните дисплеи вдъхновени от F1 и бутона за стартиране на двигателя, служат като напомняне за състезателният дух на S2000.

Екстериор

Тялото на S2000 е усъвършенствано с нови елементи отпред и отзад. Носът е силно подобрен в аеродинамично отношение и вид, с нов преден спойлер и преизчислени места на въздухопроводите. Предните фарове са от нов 3-заряден тип, като по подобен начин са и стоповете, но при тях е въведена и системата LED за повишаване яркостта през нощта.
Цветовото оформление на S2000 включва огромен набор, достатъчен да задоволи и най-взискателния клиент. Цветовете са от типа: Гранд При бяло, Себринг сребърен металик, Рио жълта перла и много други.

Боди

Опитът на Honda в състезанията е очебиен в поведението на S2000 на пътя. Шасито има идеално разпределение на теглото 50/50. Заедно с тялото на S2000, са една обща хибридно-съединена структура, формираща силно защитена платформа, която в съдействие с уникалното окачване, създават високо ниво на защита на този спортен автомобил. Безопасността на колата е повишена при модела от 2004 година, с усилване на ключови позиции в тялото на шасито. Електрически асистиращата система за помощ на шофьора по време на завой, е била подобрена с цел, намаляване на силата на съпротивление по време на завиване, предавана от колелата към волана.
По-големите предни 215/45 и задни 245/40 радиални гуми, монтирани на 17” джанти(преди това са 16”), заедно с огромните 11” спирачни дискова( отпред вентилирани), създават една невероятна спирачна сила и усещане. Новият материал използван за спирачният педал, увеличава усещането на педала и намалява протриването му при продължително спортно каране.
Анти-блокиращата спирачна система е в стандартният пакет на S2000.

 

BMW M6 2005
May 30, 2006
Lexus IS 350 2006
June 6, 2006
 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...