Renault Laguna Coupe Concept 2009

Reviews September 24, 2007 | AutoDrum.com A- A+ 3577 views | no comments

Renault избра авто изложението във Франкфурт 2007, за да покаже Laguna Coupe Concept - нейната визия за Coupe от висок клас. Очакван от запалените любители на автомобилите, разбиращи от производителност, удоволствие от шофирането и качество, Laguna Coupe Concept по идеален начин комбинира последните технологии с красивия дизайн. Голямата му динамика се дължи на непрекъснато задвижваното от четирите колела шаси и чисто новия V6 dCi двигател, разработен като част от съюза между Renault и Nissan.

Създаден на платформата на новата Laguna, Laguna Coupe Concept е мощно и елегантно продължение на дългите традиции в създаването на класическите версии coupe. Крайният резултат е олицетворение на визията на Renault за спортно coupe.

Дизайнът с неговите линии в Laguna Coupe Concept, споделя обща основа с автомобила Fluence concept 2004. Той е подчертан чрез плавния и смел профил, характеризиращ се с дългата предница и къса задница. Аеродинамичните линии започват от началото на предната решетка и рязко се изкачват към калниците, елегантно подчертаващи по този начин крилата. Простиращите се линии отстрани се сливат в задния капак, подсилващи по целия си път "мускулестия" профил.

Ниската, широка, излъчваща динамика алуминиева предна решетка е с много оригинален дизайн и подсказва за мощния двигател, намиращ се зад нея. Чувството за мощност е допълнително подсилвано от централно вдлъбната ивица по предния капак, която идва направо от света на coupe-тата от най-високия клас. Предницата приютява два фара, придаващи на предната визия гордост и надменност, с тяхната разтеглена назад към калниците форма.

Премиерата на специалните LED фарове беше с прототипния автомобил Nepta от 2006. Те използват технология, базирана на отражението и разпространението на светлината. Светлинните лъчи от главните фарове се отразяват в кристално оформени прозрачни блокове. Яркостта и разпространението на светлината автоматично се адаптира към условията на шофиране. Двата LED халогена са интегрирани идеално в динамично оформената предница.

Двете врати, без рамки около прозореца, притежават собствени светлини и идеално поставени прагове, улесняващи качването и слизането. Най-специалното при вратата е нейната стабилизираща хидравлична система на пантите, която държи вратата отворена при всеки ъгъл.

Кабината на Laguna Coupe Concept е точно това, което се очаква от високо качествен автомобил. Таблото е с дизайн на това от новата Laguna, но с една идея по-луксозно. С неговите меки, изчистени линии оставя чувство за повече простор.

Звуковата система Bose е специално пригодена за Laguna Coupe Concept. Доставяният от 10-те говорителя звук, към четиримата пътника е с качество и мощност, близко до това в концертна зала: перфектно съпровождане на същинската енергия въплътена в автомобила.
Автомобил от подобен клас задължително трябва да притежава мощен и модерен двигател, отговарящ на излъчваната елегантност и страст. По тази причина Renault избра Laguna Coupe Concept за да представи чисто новия си двигател V6 dCi.

Резултатът от тясното сътрудничество с Nissan е новият V6 dCi с кубатура от 2,993 см3 двигател. Максималната му мощност е 265 к.с., а въртящият момент 550 Nm. Въпреки ускорението си от 0-100 км/ч за 7сек., работата на двигателя е изключително еластична, плавна и балансирана. Мощността към колелата преминава през 6-степенна автоматична предавателна кутия, предлагаща лесно управление, голямо удоволствие от шофирането, добре контролиран разход на гориво и емисии на въглероден двуокис по-ниски от 200 гр/км.

Впечатляващите 20 инчови алуминиеви джанти на Laguna Coupe Concept допълват и завършват цялостното внушение за динамична производителност и мощност. Техният спираловиден дизайн скрива болтовете от погледа, докато тяхната ефикасност осигурява качествено охлаждане на спирачките. Големият размер от 245/35 на гумите Michelin Pilot Sport, позволява на автомобила да се държи на пътя като спортен, но с максимална безопасност, максимизираща удоволствието от шофирането.

 

Audi RS 6 Avant 2008
September 25, 2007
 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...